⏸️ ▶️ 00:00
Ajan, dan zitten we ineens in het Holf van de Leeuwen.
⏸️ ▶️ 00:02
Nou, dat wilde ik ook zeggen inderdaad, ja.
⏸️ ▶️ 00:04
We zijn geslopen in het RTL-pand.
⏸️ ▶️ 00:07
We zitten in een prachtige vergaderingruimte.
⏸️ ▶️ 00:09
Het is schitterend.
⏸️ ▶️ 00:10
Nou ja, er staat een soort van oude techniekruimte, nog allemaal lampjes te branden.
⏸️ ▶️ 00:14
Ik denk dat het uit kan trouwens.
⏸️ ▶️ 00:15
Is er iemand die van de Facilitaire Zaken kan bellen om te zeggen dat het uit kan?
⏸️ ▶️ 00:19
Maar waarom zitten we hier?
⏸️ ▶️ 00:20
Waarom zitten we hier?
⏸️ ▶️ 00:21
Wij zitten hier omdat we een speciale gast hebben.
⏸️ ▶️ 00:25
Ze is zojuist voor de camera van het ontbijtnieuws van RTL in Nederland, even voor de belgen luisteraars,
⏸️ ▶️ 00:32
weggekropen.
⏸️ ▶️ 00:33
Ze is groot Temptation Island-fan.
⏸️ ▶️ 00:35
Mensen die ons al langer volgen hebben haar al kunnen horen,
⏸️ ▶️ 00:38
want ze was vorige Nederlandseizoen ook aanwezig.
⏸️ ▶️ 00:42
Meike.
⏸️ ▶️ 00:43
Hé Meike.
⏸️ ▶️ 00:44
Hallo, welkom dat je er weer bent.
⏸️ ▶️ 00:46
Nou, dat vind ik ook heel leuk.
⏸️ ▶️ 00:48
Ja, want jij kijkt eigenlijk altijd Temptation Island.
⏸️ ▶️ 00:51
Jij hebt een kleine inhaalsslag moeten maken voor ons,
⏸️ ▶️ 00:55
want je was het aan het nieuwe seizoen vorige week volgens mij nog niet eens begonnen.
⏸️ ▶️ 00:58
Nee, klopt.
⏸️ ▶️ 00:59
Ik had het een beetje te druk.
⏸️ ▶️ 01:01
Speciaal voor ons, voor onze podcast heeft ze dus gewoon...
⏸️ ▶️ 01:03
In een week tijd negen afleveringen zo ongeveer, zo doorheen gejend.
⏸️ ▶️ 01:07
Daar zijn we heel blij mee.
⏸️ ▶️ 01:08
We gaan met jou praten over het seizoen tot nu toe en natuurlijk de aflevering van deze week in Het Kampvuur met Martin.
⏸️ ▶️ 01:16
Hallo, en tegenover mij zit Arjan.
⏸️ ▶️ 01:17
En dit is dus ja, zoals gezegd, Het Kampvuur, de onofficiële podcast over Temptation Island.
⏸️ ▶️ 01:22
Oh, what the fuck.
⏸️ ▶️ 01:24
Wat zij zegt, dat het niet haar enigste liefje is.
⏸️ ▶️ 01:27
Maar heb je toch al je antwoorden?
⏸️ ▶️ 01:29
Ja, dat was het niet.
⏸️ ▶️ 01:30
We gaan even checken bij Bert.
⏸️ ▶️ 01:31
Ze heeft duidelijk aan dat ik blijkbaar niet de enige ben in die tien jaar.
⏸️ ▶️ 01:36
Als je mij een hoerenloper noemt en je dan zo gedraagt...
⏸️ ▶️ 01:43
Ja, dan heb je inderdaad gelijk.
⏸️ ▶️ 01:47
En dat klinkt hard, hè.
⏸️ ▶️ 01:49
Want dan ben ik samen geweest met iemand die zo is.
⏸️ ▶️ 01:53
En dan ben ik geen hoerenloper, want dan heb ik een hoer in bezit gehad.
⏸️ ▶️ 01:56
In bezit gehad?
⏸️ ▶️ 01:58
Ja, er zaten een paar dingen in deze kwotum waar ik dacht, kom maar.
⏸️ ▶️ 02:02
Bert en Delphie, we blijven het volgens mij week na week zeggen,
⏸️ ▶️ 02:06
maar iedere keer als je denkt dat het niet erger kan, dan wordt het toch iedere keer weer erger.
⏸️ ▶️ 02:11
Ik dacht dat we de bodem wel bereikt hadden.
⏸️ ▶️ 02:12
Ja, dieptepunt, hè.
⏸️ ▶️ 02:14
Ja, nee, het is gewoon een enorme giftige relatie.
⏸️ ▶️ 02:17
En het wordt natuurlijk tot de uiting gebracht in natuurlijk Temptation Island Love or Leave.
⏸️ ▶️ 02:22
Ja, weet je, ik weet het niet.
⏸️ ▶️ 02:24
Ja, misschien is de giftbeker nog niet helemaal licht.
⏸️ ▶️ 02:26
Het is wel leuk voor de kijkers.
⏸️ ▶️ 02:27
Ja, dat is het bezeken van de spullen inderdaad.
⏸️ ▶️ 02:32
Want we hebben, de onthullingen stapelden zich op.
⏸️ ▶️ 02:35
Maar wat denken jullie nou dat er daadwerkelijk door Delphine op dat moment is gezegd?
⏸️ ▶️ 02:39
Want ik ben er nou nog niet helemaal van overtuigd dat zij even ligt rampen-tampen met een ander, toch?
⏸️ ▶️ 02:46
Met Kevin?
⏸️ ▶️ 02:46
Ja, ze versprak zich wel op een heel ongelukkige manier.
⏸️ ▶️ 02:50
Ja, maar ik dacht eerst dat ze het in de keuken tegen iemand wilde zeggen.
⏸️ ▶️ 02:53
En dat ze toen wilde zeggen Kevin, dat ze het over Bert wilde hebben.
⏸️ ▶️ 02:56
Maar ja, die jongen liep ook weg en het ging toen over iets ingewikkeld zo ook, nou ja.
⏸️ ▶️ 02:59
Ja, want er is ook gewoon een Kevin, een vrij gezellig, zeg maar, single Kevin, ja.
⏸️ ▶️ 03:04
Dus nu gaat die hele naam Kevin in eigen leven. Wat heerlijk hoe dat werkt.
⏸️ ▶️ 03:08
Maar ik vind het vooral bazingwekkend dat het ook nog niet verder wordt uitgemolken.
⏸️ ▶️ 03:11
Het is bij de opmerking in de uitzending gebleven.
⏸️ ▶️ 03:15
En daar is nog helemaal niks, behalve de geruchten is daar, het geruchtesex is verder gegaan.
⏸️ ▶️ 03:19
Ja, het werd wel steeds herhaald, ook die naam Kevin, en die verspreking steeds herhaald.
⏸️ ▶️ 03:24
Alsof dat een smoking gun was van, er is een Kevin in België.
⏸️ ▶️ 03:29
Er is ongetwijfeld een Kevin in België.
⏸️ ▶️ 03:30
Er zijn heel veel Kevin's in België.
⏸️ ▶️ 03:32
Maar een Kevin waar Delphine op onder of naast heeft gelegen.
⏸️ ▶️ 03:36
Of tegenaan heeft gestaan, of hij tegen haar.
⏸️ ▶️ 03:40
Laten we het hele kamassoet gaan doekijken.
⏸️ ▶️ 03:43
Dat was niet het punt wat ik wilde maken.
⏸️ ▶️ 03:45
Maar zo werd het dus wel gebracht dat er een Kevin in het spel is.
⏸️ ▶️ 03:48
Ja, en de grap is, normaal gesproken, als er zoiets gebeurt dan wordt er na iemand even geïnterviewd, de kandidaat.
⏸️ ▶️ 03:53
En dan wordt er gevraagd van, Kevin?
⏸️ ▶️ 03:55
Wie is Kevin?
⏸️ ▶️ 03:56
Ja, dit blijft gewoon in de lucht hangen.
⏸️ ▶️ 03:59
Ik vraag me, ik denk zelfs dat misschien die hele, dat men zich niet heeft gerealiseerd wat daar is gezegd.
⏸️ ▶️ 04:04
En hoe dat op het moment van het vertonen aan Bert zou uitpakken.
⏸️ ▶️ 04:11
Ja, dat denk ik eigenlijk ook.
⏸️ ▶️ 04:13
Ja, maar laat onverlet natuurlijk, ja, het is een ingewikkelde relatie.
⏸️ ▶️ 04:23
Dat zeg je heel netjes.
⏸️ ▶️ 04:25
Ja, dat is ook zo.
⏸️ ▶️ 04:26
Maar het blijft wel een soort van relatietherapie of zo.
⏸️ ▶️ 04:28
Dat mensen ook de neiging krijgen om heel open, ineens alles uit het verleden dan maar op te rakelen.
⏸️ ▶️ 04:35
En ik begrijp het van Delphine, begrijp ik dat ze dingen heeft verteld over die relatie waarvan ze hadden afgesproken dat je dat niet over zou hebben.
⏸️ ▶️ 04:40
Ik begrijp dat ze dat uiteindelijk wel doet, maar ik vind het eigenlijk ook weer niet oké.
⏸️ ▶️ 04:44
Ik denk, waarom doe je dat?
⏸️ ▶️ 04:46
Anderzijds is het natuurlijk ook verbazingwekkend dat hij dit soort dingen gedaan heeft en vervolgens bij een kampvuur gaat zeggen, oh, ik heb het moeilijk.
⏸️ ▶️ 04:52
Want Delphine is zo, nou ja, niet een bitch, maar wat doet Delphine, wat doet ze me aan?
⏸️ ▶️ 04:57
En dat de mannen dan zeggen, ja, nee, het is zeker niet je schuld, je kunt er niks aan doen.
⏸️ ▶️ 05:01
Nee, je kunt er niks aan doen.
⏸️ ▶️ 05:02
Dus het blijft, ja, het is van twee keer, het is moeilijk.
⏸️ ▶️ 05:04
En daarom was het wel interessant wat Wouter uiteindelijk zei in een quote, na aanleiding van heel veel andere dingen waar we misschien even over moeten hebben.
⏸️ ▶️ 05:12
Maar dat Wouter zei, ik begin toch een beetje moeite te krijgen bij hetgene wat Bert de hele tijd zit te verkondigen.
⏸️ ▶️ 05:18
Ik ben nu wel eens benieuwd naar het verhaal van Delphine, want toch lijken me hier een aantal dingen niet te kloppen.
⏸️ ▶️ 05:23
Ja, en dat was na aanleiding van Bert die zich ineens een Kevin bleek te herinneren.
⏸️ ▶️ 05:29
Als het zelf aangeeft dat ik niet de enige jongen ben die in die tien jaar relatie met haar seks heeft gehad,
⏸️ ▶️ 05:35
want daar denk ik dat ze bedoelt, want waar ze mee geweest is, ja, dan is er iemand anders.
⏸️ ▶️ 05:43
Die jongen ken ik, ja, een paar keer gezien ten...
⏸️ ▶️ 05:47
What the fuck, ja, wat is dit hier allemaal?
⏸️ ▶️ 05:50
Maar je weet het niet, hè? Ik denk niet dat ze dat gaat beseffen of bevestigen.
⏸️ ▶️ 05:54
Maar waarom zeg je dan zoiets?
⏸️ ▶️ 05:56
Ja, maar ik geloof het bijna niet eens. Is dat echt zo?
⏸️ ▶️ 05:59
Ik zweer het u, ik zweer het u. Bij mij komen nu binnen ze.
⏸️ ▶️ 06:03
Ja, daar schrok ik wel van.
⏸️ ▶️ 06:05
Wij hebben met z'n allen een beetje het idee dat hij soms dingen verzwijgt.
⏸️ ▶️ 06:10
En ja, nu kwam dat wel weer boven tafel.
⏸️ ▶️ 06:16
Je zult Bert zijn.
⏸️ ▶️ 06:18
Ja.
⏸️ ▶️ 06:20
Ja, maar geloven wij dit?
⏸️ ▶️ 06:22
Ja, ik weet, nou ja. Nee?
⏸️ ▶️ 06:25
Nee.
⏸️ ▶️ 06:26
Natuurlijk probeert hij alles eraan te doen om het bij haar in de schoenen te schuiven.
⏸️ ▶️ 06:30
Alles wat er is gebeurd. Hij heeft nergens geen verantwoordelijkheid voor.
⏸️ ▶️ 06:33
Het is hem allemaal overkomen. Zo komt Bert over en zo zet hij zichzelf ook neer.
⏸️ ▶️ 06:36
Hij is het slachtoffer en Delphine is degene die hem vastlegt.
⏸️ ▶️ 06:40
Dat is ook zo natuurlijk, want ze was natuurlijk ziekelijk jaloers.
⏸️ ▶️ 06:42
Laten we heel eerlijk zijn. Dat was het niet zo.
⏸️ ▶️ 06:43
Martin is team Bert. Ben je nog steeds team Bert?
⏸️ ▶️ 06:45
Ja, ik was de afgelopen weken keihard team Bert.
⏸️ ▶️ 06:47
Maar hoezo?
⏸️ ▶️ 06:48
Nou ja, omdat zij ook crazy is. Maar hij is waarschijnlijk dus ook...
⏸️ ▶️ 06:53
Een hotelkamer huren om je te laten masseren, Martin, is niet oké.
⏸️ ▶️ 06:57
Dat kan dat niet ook.
⏸️ ▶️ 06:58
Nee, is niet oké. Niet als je een relatie hebt.
⏸️ ▶️ 07:01
Doe even een mental note hier.
⏸️ ▶️ 07:02
Ja, ik noteer het even inderdaad.
⏸️ ▶️ 07:04
Nee, maar hij zal niet een zoa verzinnen, denk ik.
⏸️ ▶️ 07:09
Dat is toch...
⏸️ ▶️ 07:10
Waarom niet?
⏸️ ▶️ 07:11
Het gaat ervan uit dat hij een pathetische leugenaar...
⏸️ ▶️ 07:16
Pathologisch leugenaar.
⏸️ ▶️ 07:17
Ja, patholoog tegen mij.
⏸️ ▶️ 07:18
Ben jij... Ja.
⏸️ ▶️ 07:19
Je patholoog tegen mij.
⏸️ ▶️ 07:23
Maar ik ga er zelf van uit dat hij niet een pathologische leugenaar is, zeg maar.
⏸️ ▶️ 07:28
En als je nu zoa's erbij gaat verzinnen en dat soort dingen, dan sla je wel heel erg ver de verkeerde kant op.
⏸️ ▶️ 07:37
Hij is de schaamte voorbij.
⏸️ ▶️ 07:38
Hij is massaberend ongeveer op tv gekomen en hij heeft al verteld dat hij naar de hoeren gaat.
⏸️ ▶️ 07:43
Weet je, het maakt hem...
⏸️ ▶️ 07:44
Nee, gemasseerd wordt.
⏸️ ▶️ 07:45
Ja, oké. Dat is waar.
⏸️ ▶️ 07:46
Blijf welke lezing je moet geloven.
⏸️ ▶️ 07:49
Maar ik denk dat hij de schaamte voorbij is.
⏸️ ▶️ 07:51
Hij is op tv al totaal kapotgemaakt, zeg maar.
⏸️ ▶️ 07:55
Hij heeft geen zenden meer, want er is niks meer wat hij nog moet verbergen aan zijn ego of zo.
⏸️ ▶️ 08:00
Want dat ligt allemaal op straat.
⏸️ ▶️ 08:01
Dus ik denk dat dat de reden is dat hij denkt...
⏸️ ▶️ 08:03
Weet je wat, ik ga een uitvlucht zoeken.
⏸️ ▶️ 08:04
Kevin...
⏸️ ▶️ 08:05
Oh ja, ik ken nog wel een Kevin.
⏸️ ▶️ 08:06
Dat is mijn idee.
⏸️ ▶️ 08:08
Ik denk dat dit voor hem de manier is om te zeggen...
⏸️ ▶️ 08:10
Oh, maar zo erg ben ik dan dus niet, want zij was eigenlijk net zo erg.
⏸️ ▶️ 08:13
Ja, en waarschijnlijk...
⏸️ ▶️ 08:14
Maar hij hoeft natuurlijk niet een Kevin te verzinnen om hier onderuit te komen, toch?
⏸️ ▶️ 08:19
Wat is voor hem, voor de win, door een Kevin te gaan verzinnen en een Zoa te gaan verzinnen?
⏸️ ▶️ 08:24
Nou, hij moet bevestigen dat wat zij daar zegt, dat het een naad door iemand is geweest met wie ze het heeft gedaan.
⏸️ ▶️ 08:28
Oh, hij zoekt een manier om haar verhaal te versterken, zeg maar.
⏸️ ▶️ 08:33
Inderdaad, wij kennen een Kevin en dat moet hem wel zijn geweest.
⏸️ ▶️ 08:35
Dat, dat. Want dan treft hem minder blaam.
⏸️ ▶️ 08:38
Ja, dat zou kunnen.
⏸️ ▶️ 08:40
Ik denk wel dat er dus dingen zijn gezegd, ook door hem, die wij niet hebben gezien...
⏸️ ▶️ 08:44
omdat al die vrijgezellen daar nu aan hem beginnen te twijfelen.
⏸️ ▶️ 08:48
Er is kennelijk een patroon van dat hij zich plotseling dingen herinnert die hij eerst niet kon herinneren, als het hem heel goed uitkomt.
⏸️ ▶️ 08:54
Dat gebeurt vaker ook in de politiek?
⏸️ ▶️ 08:56
Ja, mensen die vergeten zijn, geen actieve herinnering, zeg maar even dan.
⏸️ ▶️ 09:00
Bert had eerst geen actieve herinnering, maar nu zeker wel.
⏸️ ▶️ 09:03
Maar de hele manier waarop het kampvuur begon, vond ik trouwens ook al een beetje opmerkelijk, want hij zat daar als een soort steen...
⏸️ ▶️ 09:14
volkomen op slot te wezen over dat hij daar vooral zat en het spannend vond voor de mannen om hem heen.
⏸️ ▶️ 09:19
En niet voor hemzelf. Hij hoopte alleen wel dat zij niet over hem sprak.
⏸️ ▶️ 09:24
Daarmee merk je al meteen dat er wel spanning zit, want als je het daadwerkelijk niet uitmaakt, dan maakt het ook niet uit of zij wel of niet over jou spreekt.
⏸️ ▶️ 09:33
Dus er zat sowieso al iets raars in zijn houding bij het begin van de aflevering.
⏸️ ▶️ 09:39
Ja, zou daar dan ook nog iets meer kunnen zijn waar ze het dus over had kunnen hebben?
⏸️ ▶️ 09:44
Want we denken misschien nu inderdaad, we dachten een beetje, we hebben alles al gehoord.
⏸️ ▶️ 09:47
Maar misschien komt er nog meer.
⏸️ ▶️ 09:49
Misschien was dat de reden dat hij zei, nou ik hoop niet dat het weer over mij gaat.
⏸️ ▶️ 09:53
Want ja, als ze alles al gezegd had, dan hoeft hij daar überhaupt geen zorgen over te maken.
⏸️ ▶️ 09:57
Behalve dat ze nog een keer hetzelfde herhaalt, maar we already know.
⏸️ ▶️ 10:00
Of alleen, of vanwege het feit dat het al nog gewoon heel erg zeer doet als je hem, als je...
⏸️ ▶️ 10:08
Zo, als hij haar over hem laat hort, praten.
⏸️ ▶️ 10:14
Holy shit, dat is moeilijk hè Arjan?
⏸️ ▶️ 10:16
Ik denk dat dat het probleem niet meer was, want dat had hij al gehoord, weet je.
⏸️ ▶️ 10:20
Dat was voor hem al een gesloten boek, het is klaar.
⏸️ ▶️ 10:22
En dus, nou goed, ik denk, nou goed, ik weet het niet zeker, maar ik zou me kunnen voorstellen
⏸️ ▶️ 10:26
dat hij meer bang was van er komt nog meer uit ons verleden, uit onze tien jaar.
⏸️ ▶️ 10:30
Dat had het kunnen zijn misschien.
⏸️ ▶️ 10:32
Ja, het was aan beide kanten, want Delphine heeft ongeveer honderd keer geroepen, ik heb geteld.
⏸️ ▶️ 10:37
In deze aflevering, dat ze klaar is met hem en dat ze hem niet terug hoeft.
⏸️ ▶️ 10:41
Je hebt wel toch dingen ook daadwerkelijk?
⏸️ ▶️ 10:42
Nee, in dit geval was het een grapje, maar dat ze klaar is met hem en hem niet terug hoeft.
⏸️ ▶️ 10:47
Maar het ging wel de hele tijd over hem.
⏸️ ▶️ 10:49
Dus die twee klampen zich ook aan elkaar vast nog steeds.
⏸️ ▶️ 10:54
Ondanks dat die relatie, dat het voor iedereen beter is, dat dat voorbij is, denk ik.
⏸️ ▶️ 10:58
Ja, maar dat is denk ik ook omdat je elkaar nog niet gesproken hebt.
⏸️ ▶️ 11:01
Het blijft onaf, en dat geldt natuurlijk ook voor Nico en voor Donna.
⏸️ ▶️ 11:04
Er gebeurt nu van alles in zo'n programma, maar je hebt elkaar natuurlijk nooit echt gesproken.
⏸️ ▶️ 11:08
Dat denk ik trouwens op dat het bij Donna en Nico ook nooit meer gaat gebeuren.
⏸️ ▶️ 11:11
Nee.
⏸️ ▶️ 11:12
Maar goed, you never know.
⏸️ ▶️ 11:13
Maar als je tien jaar samen bent, dat leg je ook niet zomaar na Chaniere.
⏸️ ▶️ 11:17
Nee, helemaal niet.
⏸️ ▶️ 11:18
Natuurlijk in een week.
⏸️ ▶️ 11:19
Want ze zitten er negen dagen en tien jaar verdwijnt niet in negen dagen en al helemaal
⏸️ ▶️ 11:25
niet in een snelkooppan en een mindfuck, waarin je hier instapt.
⏸️ ▶️ 11:34
Ik vind dit seizoen wel wat ingewikkelder soms.
⏸️ ▶️ 11:39
Qua wat krijgen ze van elkaar te zien.
⏸️ ▶️ 11:41
Het is natuurlijk altijd een beetje manipulatief, want anders gebeurt er niks.
⏸️ ▶️ 11:44
Want als je de Jankende Bert de eerste kampvuren had laten zien aan Delphine, was het verhaal
⏸️ ▶️ 11:48
totaal anders gelopen, laten we eerlijk zijn.
⏸️ ▶️ 11:50
Bizar, hè?
⏸️ ▶️ 11:51
Op wat voor manier dat echt totaal kan ontsporen.
⏸️ ▶️ 11:53
Ik onderbreek je, maar ja, het is heel pijnlijk om je te realiseren dat de hele relatie,
⏸️ ▶️ 11:58
nou ja goed, hij was natuurlijk al niet oké, laten we dat ook voor opstellen.
⏸️ ▶️ 12:01
Dat deugde wel een en ander niet.
⏸️ ▶️ 12:03
Dat deugde een en ander niet, maar dat inderdaad door één dansende Bert, in plaats van een
⏸️ ▶️ 12:08
huilende Bert, dit een totaal andere route is ingeslagen.
⏸️ ▶️ 12:12
Bizar om je te realiseren.
⏸️ ▶️ 12:14
Dat is het echt.
⏸️ ▶️ 12:15
En ik vind het soms toch ook wel weer ingewikkeld als kijker, omdat ik soms denk, sommige
⏸️ ▶️ 12:17
kandidaten zijn gewoon nog erg jong, of zijn misschien toch niet voldoende voorbereid
⏸️ ▶️ 12:22
op wat ze te zien krijgen.
⏸️ ▶️ 12:23
Wouter maakt op een gegeven moment een hele slimme opmerking bij een kampvuur over Juliette
⏸️ ▶️ 12:26
dat hij zei, oh wat leuk, ze heeft het naar haar zin, dat vind ik fijn, daar word ik blij
⏸️ ▶️ 12:29
van.
⏸️ ▶️ 12:30
Terwijl, Efraim had het heel anders kunnen interpreteren als hij haar, als hij zijn vriendin
⏸️ ▶️ 12:34
zo had gezien.
⏸️ ▶️ 12:35
Dus iedereen gaat natuurlijk andersom met wat ze te zien krijgen.
⏸️ ▶️ 12:37
Ja, en dat wordt natuurlijk enorm opgestuurd en dat vind ik soms ook, dat ik denk, plaats
⏸️ ▶️ 12:42
van de schaamte of pijnlijk, dat ik denk, ja...
⏸️ ▶️ 12:44
Is dit nodig?
⏸️ ▶️ 12:45
Is dit nodig?
⏸️ ▶️ 12:46
Ja.
⏸️ ▶️ 12:47
Ja, maar zo ga je kapot.
⏸️ ▶️ 12:48
In de aflevering hebben we ook wel gezegd dat we de Love or Leave variant, kijk wij gaan
⏸️ ▶️ 12:54
hier heel goed op, laten we eerlijk zijn, want het pijnlijke is dat je precies hier
⏸️ ▶️ 12:58
voor Temptation Island kijkt natuurlijk, tegelijkertijd hebben de programmamakers gezegd, we gaan
⏸️ ▶️ 13:03
een andere afslag nemen met Love or Leave, we gaan het meer op de liefde en op het proces
⏸️ ▶️ 13:08
reten, maar dan bij het eerste kampvuur zo selectief de beelden van Bert tonen aan Delphine,
⏸️ ▶️ 13:19
dat had natuurlijk niks meer te maken met een realistisch beeld geven van wat die ander
⏸️ ▶️ 13:24
doormaakt op dat resort.
⏸️ ▶️ 13:25
Ja, dan kom je niet meer weg met de disclaimer, vergeet niet dat het een momentopname is.
⏸️ ▶️ 13:29
Nee.
⏸️ ▶️ 13:30
Of hij wordt extra belangrijk en hij moet iedere keer bij ieder fragment herhaald worden.
⏸️ ▶️ 13:34
Ja, maar ik bedoel dat is wel waarmee ze zich een soort van indekken en kunnen doen alsof
⏸️ ▶️ 13:40
ze oké zijn en dat ze bezig zijn om die kandidaten te helpen om te kijken of een relatie, bla bla
⏸️ ▶️ 13:47
bla.
⏸️ ▶️ 13:48
Ja, ik vind hem moeilijk en ik vind hem ook moeilijk omdat nu die vrijgezelligen natuurlijk
⏸️ ▶️ 13:51
een duidelijke rol hebben gekregen en dat er ook echt wordt gezegd als je die connectie
⏸️ ▶️ 13:56
niet aangaat dan sta je buiten met je partner zeg maar aan de andere kant op het andere deel.
⏸️ ▶️ 14:00
Die druk is hoger bedoel je.
⏸️ ▶️ 14:01
Die druk is veel hoger en ja ja ja ja nou ja vind ik lastig ja ja vind ik toch wel
⏸️ ▶️ 14:08
een beetje lastig want weet je laten we heel eerlijk zijn het zou nou dat heb ik vorige
⏸️ ▶️ 14:11
keer ook al gezegd het zou iedereen kunnen overkomen het is namelijk niet raar wat er
⏸️ ▶️ 14:15
gebeurt als iemand jou heel erg gaat vleien heel aardig tegen je gaat doen ja sorry maar
⏸️ ▶️ 14:18
dat is iets menselijks dan voel je al heel graag dat woord moet je ook eens durven connectie
⏸️ ▶️ 14:23
maar goed dat dat voel je dan wel heel snel voor iemand.
⏸️ ▶️ 14:26
Op de volgende week.
⏸️ ▶️ 14:27
Connectie durven.
⏸️ ▶️ 14:28
Ja jij zei net dat zwembad is erbij gekomen dat is een extra druk wij kregen een appje
⏸️ ▶️ 14:32
van de week van Lissette die kijkt allerlei oude seizoenen terug en die zit nu ook in
⏸️ ▶️ 14:37
het seizoen van Temptation weten we nog.
⏸️ ▶️ 14:39
Oh wat heerlijk dat was onze eerste seizoen.
⏸️ ▶️ 14:42
Complete ontspoorde maar zij zei wel terecht in het begin van dat seizoen gebeurde er helemaal
⏸️ ▶️ 14:47
niks tussen die twee die waren alleen maar met elkaar bezig die waren alleen hij had
⏸️ ▶️ 14:51
geloof ik een soort kussen met haar t-shirt of weet ik het wel.
⏸️ ▶️ 14:55
Ja hij had een hele hij had een helemaal zo leem om Deborah Deborah Leymans gecreëerd
⏸️ ▶️ 15:01
zo ongeveer.
⏸️ ▶️ 15:02
En zij zei en dat vond ik een hele goede vraag wat nou als zij naar huis waren gestuurd
⏸️ ▶️ 15:06
al in die eerste aflevering zoals nu Koen ook naar huis is gestuurd het seizoen dan
⏸️ ▶️ 15:10
had je dus die hele Temptation gemist.
⏸️ ▶️ 15:13
Goede vraag ja dat is waar ja dus is het wel een vooruitgang dat ze dat nu doen met dat
⏸️ ▶️ 15:20
zwembad.
⏸️ ▶️ 15:21
Ik denk dat in dit geval bijvoorbeeld Deborah of Koen dus daadwerkelijk nog had kunnen ontsporen.
⏸️ ▶️ 15:25
Ze zijn het niet aangegaan als je dat bedoelt nee klopt.
⏸️ ▶️ 15:30
Kijk aan de andere kant denk ik dat Tim zo extreem was dat je als programmamakers die
⏸️ ▶️ 15:35
kerel er waarschijnlijk wel in had willen hebben omdat het wel een kijk hier zit natuurlijk
⏸️ ▶️ 15:39
een beetje sturing op op het moment dat de productie Deborah en Koen niet naar huis had
⏸️ ▶️ 15:44
willen hebben dan waren ze echt niet naar huis gegaan makkelijk zat en ik Tim was zo'n
⏸️ ▶️ 15:50
extreem geval met z'n kussen met z'n briefjes met z'n foto met z'n huilerij met z'n dat
⏸️ ▶️ 15:57
het heel nieuwsgierig ja ik zou echt dat ze terugkijken want het is echt motherfucking
⏸️ ▶️ 16:02
briljant zeg ik zonder enige schaamte en overdrijving het is wel waar luister dan vooral ook een
⏸️ ▶️ 16:08
hele leuke podcast die dat beleefde toen zijn eerste seizoen was een podcast over Temptation
⏸️ ▶️ 16:13
Island.
⏸️ ▶️ 16:14
Ja want dat is nog een goede tip die dat seizoen zit niet meer in de podcast feed dus
⏸️ ▶️ 16:18
als je het wil luisteren je kan het nog wel op onze website vinden maar niet meer in de
⏸️ ▶️ 16:21
podcast feed dat is goed om te weten dat is goed om te weten want het kan dus het staat
⏸️ ▶️ 16:24
niet meer in de podcast feed maar wel op onze site dat krijg ik net maar hij was zo extreem
⏸️ ▶️ 16:32
dat ik denk dat je als programmamakers daarbij had gezegd nou hier deze laven toch even zitten
⏸️ ▶️ 16:37
want het kon nog weleens interessant worden kun je dus de miste mee in gaan ook het is
⏸️ ▶️ 16:41
altijd een het is volgens mij altijd een gok je weet nooit hoe iemand zich gaat ontwikkelen
⏸️ ▶️ 16:45
dat weet je bij Deborah en Koen ook niet maar dat was wel der mate saai en dat was Tim geen
⏸️ ▶️ 16:53
ogenblik omdat je toch de hele tijd dacht wat is het voor mafklappig weet je wel ja
⏸️ ▶️ 16:58
en dat kon je misschien dus inderdaad een soort van zien aankomen dat dat wel mis zou
⏸️ ▶️ 17:02
gaan echt in het seizoen nou ja of spaaakmakend blijft als je maar gewoon twee weken blijft
⏸️ ▶️ 17:07
janken dan is dat heeft een houdbaarheidsdaten ja en dit geeft ook wat druk dat willen ze
⏸️ ▶️ 17:14
ook gewoon misschien doen ze het niet altijd dat iemand naar huis moet uiteindelijk van
⏸️ ▶️ 17:17
een vrijgezel van een aantal vrijgezellen maar het gaat meer om om de druk een beetje
⏸️ ▶️ 17:21
op te voeren koen en debora waren op geen enkele manier spraakmakend ook niet de eerste
⏸️ ▶️ 17:25
twee dagen drie dagen en dat was koen van dat ze is de nee koen tim van temptation was
⏸️ ▶️ 17:31
dat was dat wel ja ik denk dat daar een verschil zit absoluut zullen wij terug gaan naar dit
⏸️ ▶️ 17:39
seizoen want daar zijn we er toch eigenlijk voor het kampvuur van nikko nikko die zich
⏸️ ▶️ 17:45
afvroeg of hij nog wel een relatie zou hebben naar zijn video boodschap nou ja ik kon het
⏸️ ▶️ 17:50
wel invullen voor hij was hij had een ergens een soort van een spank je hoop dat hij er
⏸️ ▶️ 17:55
over gepraat kon worden nou dat spank je hoop is verdwenen ja ik weet niet wat wij hebben
⏸️ ▶️ 18:03
aangericht jij vooral hebt aangericht met het ja maar ik kijk even strak en streng aan
⏸️ ▶️ 18:10
wat wij hebben aangericht met het imago van victor maar wij kregen echt alleen maar berichtjes
⏸️ ▶️ 18:16
over bliebloep victor robot victor omdat we hem zo robotachtig vonden je hebt het antwoord
⏸️ ▶️ 18:24
wat je wilde bliebloep dat precies nou dat soort berichtjes kregen we dus dat letterlijk
⏸️ ▶️ 18:28
in onze in ons instagram geslijt in ons dm welkom in ons dm lekker geslijt maar maakt
⏸️ ▶️ 18:36
het meteen weer hoe zo ja gaat door en wat is jouw mening hierover mij ja nee sorry ik
⏸️ ▶️ 18:44
vind het ja ik ja als we daar over moeten hebben laten we het al houden over de kandidaten
⏸️ ▶️ 18:50
maar goed nee ja ik nee het werkt niet mee ik vind het te afgemeten te voor gelezen uit
⏸️ ▶️ 18:58
het hoofd geleerd er zit heel weinig warmte in maar weet je als ik heel eerlijk ben je
⏸️ ▶️ 19:02
kunt als presentator de programma eigenlijk ook nooit goed doen want het is ieder way
⏸️ ▶️ 19:05
je gaat te veel met die kandidaten mee huilen ofwel je bent te streng voor ze het is natuurlijk
⏸️ ▶️ 19:09
gewoon lastig programma laten we gewoon heel eerlijk zijn het is ook een beetje af en toe
⏸️ ▶️ 19:13
na af en toe het is vaak heel genant en heel ongemakkelijk en ik weet ook niet hoe je dan
⏸️ ▶️ 19:16
het beste op moet stellen maar ja ik heb ik weet niet ik weet niet waarom ik heb een zwak
⏸️ ▶️ 19:21
voor nico en ik vind het eigenlijk heel erg want ja ik vind het voor hem heel erg maar
⏸️ ▶️ 19:25
want ik vond donna ook niet zo'n hele fijne tante maar wat hij gedaan heeft dat kan echt
⏸️ ▶️ 19:29
niet ik worstel heel erg met nico ik zie aan hem dat hij eigenlijk zelf ook heel erg worstelt
⏸️ ▶️ 19:33
en dat dat hij dacht als ik dan toch maar gewoon alles opengooi misschien ben ik het
⏸️ ▶️ 19:38
niet wel kwijt dat ik het dan red dat ik het misschien dan wel red en vind ik ook wel
⏸️ ▶️ 19:41
weer mooi maar ook super naïef en ik snap donna helemaal dat zegt flikker op ja ik zou
⏸️ ▶️ 19:45
het ook denk ik donder op man ja maar ook hier is het heel snel in volgens mij in de
⏸️ ▶️ 19:50
insta kampvuur ook ons spoort weer ook omdat ze van elkaar dingen gezien te hebben die
⏸️ ▶️ 19:54
er niet per se waren en daarmee had zij al heel snel besloten maar zij wist al iets
⏸️ ▶️ 19:58
er was er iets uit het verleden waardoor zij ook al wat dat in een enorm jaloers gedrag
⏸️ ▶️ 20:03
had en dat was dus niet dit moment van dat hij nu zegt van ik heb seks gehad dat dat
⏸️ ▶️ 20:07
wist ze niet maar dat speelde meer uit het verleden volgens mij waardoor zij ook zo
⏸️ ▶️ 20:10
jaloers was en waardoor ze al een ongemakkelijk gevoel had überhaupt volgens mij om dit te
⏸️ ▶️ 20:15
gaan doen ja en bij de eerste beste kampvuur wordt dan wordt dat komt dat gewoon er allemaal
⏸️ ▶️ 20:20
in één keer uit want haar reactie op de beelden die zij kreeg was natuurlijk vrij onbehouwen
⏸️ ▶️ 20:25
nogal en was niet nodig nee als je na toch of ja eens helemaal helemaal met jullie eens
⏸️ ▶️ 20:31
ja dat was dat zo uit de klauw had nieuw verlopen en ze zei zelf ook wel een paar keer van ja
⏸️ ▶️ 20:35
ik ga wel heel kort door de bocht nou kan niet nadoen maar ik probeer het nee dat ik probeer
⏸️ ▶️ 20:40
is maar dat moet ik helemaal niet willen laat het lekker bij Donna houden dat ze het zelf
⏸️ ▶️ 20:45
doet maar nee dat dat en dat Nico ze legt ook wel uit is is fel ja dat dat dat vond
⏸️ ▶️ 20:50
ik ook wel dat ik nou dus even rustig pop maar goed ja nou ja blijkbaar is toch wel
⏸️ ▶️ 20:54
iets aangevoeld ja en ook deze relatie voelt toch enigszins toxic aan of zo zeker niet
⏸️ ▶️ 21:00
zo erg als Bert en Delphine die twee moeten gewoon echt niet binnen 100 kilometer van
⏸️ ▶️ 21:05
elkaar komen denk ik dat het beste is voor iedereen maar ook hier is wel iets het zat
⏸️ ▶️ 21:11
al iets niet goed zo zo met het werk al het dat dat hij dus bij zijn schoonvader werkt
⏸️ ▶️ 21:15
en het financieel zijn ze te verweven ze zijn er maar twee en een half jaar samen hebben
⏸️ ▶️ 21:18
al hondjes weet je ik volgens mij zou ik er ook wel een beetje benauwd van worden ja
⏸️ ▶️ 21:22
jij zei buiten de podcast tegen mij dat hij eigenlijk veel afhankelijk van haar is ja want
⏸️ ▶️ 21:28
hij werkt natuurlijk bij haar vader en en heeft hij is voor de meubels niet betaald nee dus
⏸️ ▶️ 21:35
daar zit ook wel iets heel scheef natuurlijk dat is ook niet goed volgens mij kan dat ook
⏸️ ▶️ 21:39
dan ik weet niet maar ja ik weet een beetje psychologie van de koude grond ik denk dat
⏸️ ▶️ 21:43
de druk in die zijn bij Nico ook wel heel hoog opliep dat hij daar hing zoveel af zijn hele
⏸️ ▶️ 21:48
leven hangt eigenlijk af van die relatie van het slagen ervan ja en als het dan even niet
⏸️ ▶️ 21:51
lekker gaat ja dan dan ga je dus blijfbaar de scheef over en ik zag hem in de in die
⏸️ ▶️ 21:56
bij dat kampvuur het is wel oprecht zijn tranen zijn oprecht en hij rekent het ook zichzelf
⏸️ ▶️ 22:01
aan hij zegt ook ik ben zo dom geweest ik heb het Bert nog niet horen roepen hoor nee
⏸️ ▶️ 22:05
zijn daar hij aanzelde eerst een tijdje en toen kwam Victor natuurlijk met een hele warme
⏸️ ▶️ 22:10
boodschappen dat hij het helemaal dat hij nou de antwoord wel dat vond ik ook ja ja dat
⏸️ ▶️ 22:17
klopt iets niet maar je zag bij Nico dat het in dat het op hem in werkte en dat uiteindelijk
⏸️ ▶️ 22:24
de sluizen open gingen en dat dat dat ja ik toen zat toen zat ik ook toen dacht ik ook
⏸️ ▶️ 22:31
ja jezus je zult toch ja zonder te spreken met elkaar is het natuurlijk wel echt nasty
⏸️ ▶️ 22:37
en dan is er dus een verschil tussen Nico en Monica wat Monica die kruipt uiteindelijk
⏸️ ▶️ 22:43
erbij en donna zo naja naar de eerste kant vuurbeelden helemaal losging en en Victor blijft
⏸️ ▶️ 22:51
heel paar man terechtop op z'n plankje zitten ja ik denk op op z'n rug die dan niet aangrijs
⏸️ ▶️ 22:57
en wat moet ik doen wat was mijn tekst ook alweer wat was mijn tekst ook alweer we kregen
⏸️ ▶️ 23:06
trouwens nog een appje wel van we zijn nu heel kritisch over Victor we kregen een appje
⏸️ ▶️ 23:11
van vriendin van de Chanelke die heeft een compliment voor Victor ik heb net het mannen
⏸️ ▶️ 23:16
kampvuur gezien en ik wil heel erg graag Victor bedanken dat hij het eindelijk fragmenten noemt
⏸️ ▶️ 23:25
want elke keer als een van die presentatoren zegt Martin we hebben nog een beeld voor
⏸️ ▶️ 23:32
jou dan denk ik dat ze met de Venus familie op de hoek komen wat is een beeld deze keer
⏸️ ▶️ 23:40
heeft Victor het heel netjes over we hebben nog een fragment voor jou en dan word ik heel
⏸️ ▶️ 23:44
gelukkig zijn de kleine dingen die het doen zeker bij Victor denk ik in het kader van
⏸️ ▶️ 23:51
de balans en horen en weden horen bij de partijen we zitten toch op de redactie van RTL nieuws
⏸️ ▶️ 23:57
ongeveer ja maar ja dan moeten we toch nog iets van het hart maar dan over Monica want
⏸️ ▶️ 24:01
ik krijg af en toe ook een enorme jeuk van hoe zij het doet bij Delphine en en ook bij
⏸️ ▶️ 24:07
Donna want ja daar voelde zij natuurlijk hier valt wat te halen zeker toen ze natuurlijk
⏸️ ▶️ 24:12
opbiegde zeker Delphine over dat prostituutie bezoek of nou ja het was de massage en er
⏸️ ▶️ 24:16
gebeurde verder niks Bert versie maar goed horen en weten hoor ja ja dus we weten het
⏸️ ▶️ 24:22
niet want dat zei Nico ook we waren er niet bij nee dat klopt we waren daar inderdaad
⏸️ ▶️ 24:25
niet bij gelukkig nee dat denk ik ook maar Monica maakt dan wel heel erg veel gebruik
⏸️ ▶️ 24:30
van oh ik vind het zo erg voor je en iemand beet pakken ja sorry ik begrijp het ook een
⏸️ ▶️ 24:36
traan dat zag ik ook maar is dat je taak ik weet het niet dat maakt het alleen maar
⏸️ ▶️ 24:40
erger denk ik ja dit is dus eigenlijk weet je zo strak zei over de de wankerde balans
⏸️ ▶️ 24:45
tussen hoe een presentator zich moet gedragen ja het is echt een evenwichts balk de ene
⏸️ ▶️ 24:51
keer bemoe je er te veel mee en laat je te veel meeslepen in het geval van Monica dus
⏸️ ▶️ 24:55
ja en de andere keer dan doe je het te weinig ja het victor stijl ja want ik denk bij Monica
⏸️ ▶️ 25:00
stiekem dan wel eens dat zij denkt ha ik heb het mooi te pakken krechter he ze gaat
⏸️ ▶️ 25:04
janken ja denk ik heb ik dat een beetje het voel ik vind haar over wel oké verder hoor
⏸️ ▶️ 25:09
ik kan haar goed hebben maar bij deze fragmenten dacht ik nou moet je iets juist als jij nou
⏸️ ▶️ 25:12
stapje terug doet dan komt het net wat fijner over want jij ze huilt toch al weet je ze
⏸️ ▶️ 25:17
ligt al gebroken op de grond die hoeft niet dan zo ontzettend amicaal en warm en oh liever
⏸️ ▶️ 25:22
het vind zo erg voor je en ik heb elkaar eigenlijk nou wat doe je nou in de hoop dat dat er nog
⏸️ ▶️ 25:25
wat meer tranen uit daar ben ik dan een beetje effect bejagt ja dat zit er toch echt ook
⏸️ ▶️ 25:30
wel achter laten we nou eerlijk zijn dat daar gaat het hele programma over ja ja ik heb
⏸️ ▶️ 25:34
dan toch ik heb dan toch een beetje de het is ongetwijfeld ijdele hoop maar ik ga hem
⏸️ ▶️ 25:39
toch uitspreken dat zelfs monica en victor en misschien lees je dat wel het meest af
⏸️ ▶️ 25:44
bij victor dat je denkt waar ben ik waar ben ik in terecht gekomen wat ben ik is dit nou
⏸️ ▶️ 25:51
hetgene waarvoor ik televisie ben gaan maken dat dit dat ik mensen snap je ik kan me voorstellen
⏸️ ▶️ 25:58
dat af en toe de run zeker bij zo'n situatie als bij het mannenkamp vuur waar victor dan
⏸️ ▶️ 26:03
natuurlijk parmante gerecht op op z'n plankje zat dat je denkt ik ben de zoon van gert verhulst
⏸️ ▶️ 26:10
ik zit hier in spanje en ik maak deze mensen kapot is dit nou hetgene waarvoor ik op aard
⏸️ ▶️ 26:19
ja heel diep zin ik kan me voorstellen ik kan me weet je het is natuurlijk een fantastisch
⏸️ ▶️ 26:24
project om te doen het is een van het is ook het denk ik echt een fantastisch programma om
⏸️ ▶️ 26:28
aan mee te werken maar er zijn toch momenten waarop je denkt waar weet je ook de mensen
⏸️ ▶️ 26:34
die er is ergens iemand die een tablet aanstuurt het moment waarop je dat soort beelden gewoon
⏸️ ▶️ 26:41
weer klats het resort op de het er moet toch een moment zijn waarop je denkt oh zullen
⏸️ ▶️ 26:46
we gewoon stoppen ja of niet ja maar ook dat moment je hebt het over die tablet dat moment
⏸️ ▶️ 26:51
van eilin die daar helemaal kapot gaat om die ja dat was schitterende televisie laten we
⏸️ ▶️ 27:01
heel even luisteren ik zat eigenlijk op de wc en ik hoor opeens een verschrikkelijk geluid
⏸️ ▶️ 27:08
en dat was mijn fotolijstje en ik begon gelijk maar te schreeuwen want ik kon het echt niet
⏸️ ▶️ 27:13
geloven dus ik dacht nou ik ben hier niet klaar voor want het eerste beeld wat ik zag was in
⏸️ ▶️ 27:27
bed dus ik dacht het tweede beeld wordt dan wat heftiger ja dat kon ik echt niet aan
⏸️ ▶️ 27:34
eilin eilin eilin ik dacht echt dat ik gewoon beelden zou zien van dat die seks zou hebben
⏸️ ▶️ 27:53
of zou zoenen of ja iets in die richting ik dacht wel hier ook hebben ze nou bewust bij
⏸️ ▶️ 28:00
haar die tablet laten afgaan omdat ze weten van dit gaat wel scoren het zegt helemaal
⏸️ ▶️ 28:04
ik denk niet dat iemand dit voorzien heeft nee zou dit gewoon compleet ontspoord zijn
⏸️ ▶️ 28:08
op een moment dit gebeurt allemaal in eilin hoofd er is zij heeft zij heeft een soort
⏸️ ▶️ 28:13
er leeft dus een bepaalde spanning in haar hoofd naar aanleiding van de vorige beelden waarvan
⏸️ ▶️ 28:18
zij zij haar was niet gedaan dus het zal allemaal weer meevallen daar begon ze al een
⏸️ ▶️ 28:23
beetje over de twijfelen naar aanleiding van dat bezoekje op bed met een ontbijtje waar
⏸️ ▶️ 28:27
niks in te zien was wat ook maar in de buurt kwam van paniek zij werd daar al helemaal
⏸️ ▶️ 28:34
panisch over en misschien dat ze wel hebben misschien hebben er wel gedacht nou dat is
⏸️ ▶️ 28:38
grappig dan doen we er bij eilin maar dat het zo uit de hand zal lopen dat nou ja dat dat
⏸️ ▶️ 28:46
dat is een cadeautje natuurlijk als je dat maakt dan denk je jezus wat hebben we hier
⏸️ ▶️ 28:51
te pakken natuurlijk wat prachtige televisie het is ook de eerste keer dat we lekker zijn
⏸️ ▶️ 28:54
gemaakt met iets wat niet gebeurde trouwens ja want we hebben het wel vaak dit zat in
⏸️ ▶️ 28:58
het voorstukje toen dachten we ook god nou eilin gaat iets heftig te zien krijgen en
⏸️ ▶️ 29:02
nou breken we helemaal af maar ze kregen uiteindelijk helemaal niks nee het was monica die een dag
⏸️ ▶️ 29:06
vrij had en op het strand en dat is echt ben je een dag vrij en dan moet je alsnog een
⏸️ ▶️ 29:13
video opnemen vreselijk kutbaans in spanje ook nog is vreselijk nou charlotte die stuurde
⏸️ ▶️ 29:19
ons hier een berichtje over want die zij via instagram die zij we kunnen er allemaal
⏸️ ▶️ 29:25
overeind zijn dat er in een eiland doen als of wat een drama queen is zij en wat voor
⏸️ ▶️ 29:33
perfecte temptation island kandidaat speelt hij hebben we het ook wel over gehad in de
⏸️ ▶️ 29:37
podcast overigens zegt ze ik geloof wel dat het een koppel is maar dat al dat gedoe in
⏸️ ▶️ 29:43
hun relatie puur voor het programma is bedacht maar later waren we terwijl over eent van stel
⏸️ ▶️ 29:49
nou dat deze mensen zich hebben opgegeven voor de instagram volgers dus kortom zij ze
⏸️ ▶️ 29:54
zij willen allebei op de een of andere manier een beetje roem en fame en een influencer worden
⏸️ ▶️ 30:00
want dat is kennelijk het hoogste haalbare in je leven dan geven we ons als koppel op
⏸️ ▶️ 30:05
voor temptation island en ik vind het ik vind een interessant gedachte experiment stel nou
⏸️ ▶️ 30:09
dat je je hebt opgegeven je klopt een beetje de problemen in je relatie op zodat je mee mag
⏸️ ▶️ 30:14
doen en dan kom je daar en dan blijkt dus dat je niet meedoet aan iets wat onschuldig is maar
⏸️ ▶️ 30:21
dat je dus dat dat je in temptation island stapt en dat zij gewoon niet daar niet tegenop gewassen
⏸️ ▶️ 30:28
is en gewoon niet verwachten te zien wat ze ging zien want ze gingen toch wel ze gingen
⏸️ ▶️ 30:32
gewoon meedoen voor de instagram volgers dus doe even een beetje rustig dus stel nou dat zij
⏸️ ▶️ 30:38
zich hebben opgegeven voor de instagram volgers daar worden uitgenodigd en nu in de krachten van
⏸️ ▶️ 30:45
temptation island terecht komen dan begrijp ik haar paniek veel beter eigenlijk ja dat ze
⏸️ ▶️ 30:52
hier nu tegenop gewassen waren omdat dit niet de bedoeling was het was de bedoeling we gaan
⏸️ ▶️ 30:56
daar naartoe we doen we spelen een beetje mee en dan gaan we daarna samen weer naar huis en
⏸️ ▶️ 30:59
worden we rijk en beroemd en influencers en heel veel volgen maar ik denk dat dat nog steeds zo op
⏸️ ▶️ 31:04
geld doet want als je kijkt naar de celli bijvoorbeeld ja die ja die ik geloof haar wel toen zij zei ja
⏸️ ▶️ 31:15
dat is helemaal niks voor evreem dat geloof ik namelijk eerlijk zegt ook ik vond hem ook
⏸️ ▶️ 31:18
helemaal niet geloofwaardig geloof ik geloof hem ook niet nee ik ook niet want dat zei iemand
⏸️ ▶️ 31:21
anders ook al ik weet even niet kimberley nee ik weet niet wie dat zij die zei ook van ja ik weet
⏸️ ▶️ 31:25
niet met wie ik naar te maken heb geloof ik zei ze nog toen ze een keer met hem had gesproken ik
⏸️ ▶️ 31:28
vind hem ook of hij is heel jeugdig jong en heel naïef en praat vooral heel mooi ja of ja of ja of
⏸️ ▶️ 31:35
het is een acteur dan kan ook maar dat denk ik eigenlijk niet ik denk niet per se acteur ik heb
⏸️ ▶️ 31:38
in een volgende podcast wel gezegd hij speelt wel een soort van de ideale kandidaat hij geeft
⏸️ ▶️ 31:42
elke keer precies de antwoorden die je die je wil als productie dat hij toch wel stiekem een
⏸️ ▶️ 31:47
beetje onzeker is om dan vervolgens weer te zeggen dat hij dat hij niet onzeker is en dan was het ook
⏸️ ▶️ 31:52
weer de deur was niet gesloten maar niet op slot wel hij was wel dicht maar niet op slot
⏸️ ▶️ 31:57
het is allemaal net iets te goed komt het allemaal uit ja en het vindt ook nog zo ondoordacht en dat
⏸️ ▶️ 32:06
is dan of jeugdigheid of onbezonderheid of of of inderdaad niet goed over nagedacht dus dat
⏸️ ▶️ 32:11
hij eigenlijk niet wil zien dat zij het leuk heeft want dat maakt hem heel onzeker zij ook bij
⏸️ ▶️ 32:16
de kamp die laatste kan van ja ik zit hier al een beetje met een heel onzeker en vervolgens zegt
⏸️ ▶️ 32:21
zij ook van ja wat ze wel wat ze niet voor elkaar hadden verwacht maar vervolgens doen ze
⏸️ ▶️ 32:26
allebei precies het tegenovergestelde snap je dus nou goed zij vindt dan nog zo houdt ze nog
⏸️ ▶️ 32:29
enigszins in maar hij houdt zich helemaal niet in dus dat ja in de zin van dat hij wel die
⏸️ ▶️ 32:34
connectie heel erg aan gaat en zegt ze is nog knapper dan mijn vriendin ja hoe sukkel kun je
⏸️ ▶️ 32:38
zijn dat zeg je toch nooit waarom zou je dat zeggen je weet dat toch dat vind ik ook niet
⏸️ ▶️ 32:43
geloofwaardig het schuurt de hele tijd net tegen een randje aan maar het gaat er niet over en dat
⏸️ ▶️ 32:48
komt dat maakt het dan die dat versterkt dan een beetje ik geloof natuurlijk helemaal in mijn
⏸️ ▶️ 32:53
eigen theorie nu dus lul me er ook vooral uit maar dat versterkt een beetje het beeld dat je
⏸️ ▶️ 32:57
natuurlijk je moet ervoor zorgen dat je in het programma blijft maar je moet er tegelijkertijd
⏸️ ▶️ 33:00
voor zorgen dat je niks doet want dat had je immers afgesproken dus je moet het allemaal wel
⏸️ ▶️ 33:05
een beetje paaien en je moet het allemaal wel een beetje van het maken je moet wel televisie maken en
⏸️ ▶️ 33:10
dan vinden mensen je cool en zo en dan gaan mensen je volgen en dan op een gegeven moment op de ene
⏸️ ▶️ 33:15
of andere manier is ja ik heb dus daadwerkelijk het idee dat eigenlijk geen idee heeft waar ze waar
⏸️ ▶️ 33:20
ze zich uiteindelijk voor opgegeven heeft want dat ze maar de paniek die bij haar toesloeg dat
⏸️ ▶️ 33:26
dat dat kun je bedoel dan moet je de rechtstreeks naar hollywood en dan ben je de eerste beste 18
⏸️ ▶️ 33:32
oscars die er uitgedeeld worden ja dat was absoluut echt dat die maar de dus in dat hoog
⏸️ ▶️ 33:39
zij is gewoon zij is totaal van het padje af van dit is niet waar dit is niet waar ze op
⏸️ ▶️ 33:43
gerekend had denk ik nou dan vind ik toch nog een ander punt wel belangrijk want kijk je kunt
⏸️ ▶️ 33:47
aan de ene kant denken van het is allemaal heel erg gefabriceerd misschien bij sommige bestellen
⏸️ ▶️ 33:50
wel ik denk dat het een naad over het algemeen weer redelijk oprecht is behalve dan dat je natuurlijk
⏸️ ▶️ 33:54
ja een gemanipuleerd beeld ziet oké maar goed dan moet je ook maar tegen bestand zijn of op
⏸️ ▶️ 33:57
voorbereid worden dat is mijn punt ik vraag me wel een beetje af in sommige gevallen inderdaad
⏸️ ▶️ 34:02
waar we het net over hadden maar dan nog iets verder is er psychische bijstand voor die lui
⏸️ ▶️ 34:06
wat laten we heel eerlijk zijn het dit is best heftig als je inderdaad wel psychologen mee ja nou
⏸️ ▶️ 34:12
maar krijgen ze mensen ook hulp in ieder geval de rest weet ik niet als je aan obese mee doet dan
⏸️ ▶️ 34:16
krijg je ook allerlei hulp zeg maar om om vooruit te komen dit is fucking ja sorry mag niet zeggen
⏸️ ▶️ 34:21
dit is onwijs heftig wat die jonge mensen over komt bedoel ben je daar hoe opgewassen ben je
⏸️ ▶️ 34:25
daartegen niet niet nee en dat vind ik ook als kijker soms best wel je moet mensen ook een
⏸️ ▶️ 34:30
beetje beschermen kom op jongens maar dit is ook dit is waarom het denk ik ook een guilty pleasure
⏸️ ▶️ 34:34
is omdat je weet dat je dit eigenlijk niet moet weet je het is zo het is het blok chocolade wat
⏸️ ▶️ 34:38
je eigenlijk weet dat je niet moet eten maar je wel doet maar ik vind het nu erger vind ik
⏸️ ▶️ 34:43
erger dan vorig seizoen ja want toen hadden ze veel meer de en daarvan hebben we ook gezegd
⏸️ ▶️ 34:47
er mag wel iets meer juice in de dag het was wel heel keurig en je ziet dat het op het moment
⏸️ ▶️ 34:54
dat je ook dit is waarschijnlijk een heel wanker evenwicht ja wat het moment waarop je het programma
⏸️ ▶️ 34:58
net iets leuker wil maken gaat het natuurlijk per definitie ten koste van het mentale welzijn van
⏸️ ▶️ 35:04
een van de deelnemers ja dus waar ja waar ligt de grens je kunt het misschien wel nooit goed doen
⏸️ ▶️ 35:09
als je die mensen heel erg beschermd tegen zichzelf en elkaar ja dan zitten wij naar een programma
⏸️ ▶️ 35:14
te kijken en dan roepen we boe wat er gebeurt erbij en de rol van de vrijgezellen vind ik ook nog
⏸️ ▶️ 35:20
wel wat op aan te merken maar goed ik heb het idee dat ze ook van tevoren bedacht hebben wie gaan
⏸️ ▶️ 35:24
we dan als eerste als vrouw zeg maar op de mannen afsturen op een man afsturen in de hoop dat het
⏸️ ▶️ 35:28
alvast lukt weet je wel of als een spanning erin te brengen dat vond de voelde een beetje doordacht
⏸️ ▶️ 35:32
ik weet niet hoe ze heet maar de partner chick zeg maar die als eerste op wouter afvloog Chelsea
⏸️ ▶️ 35:37
ja daarvan dacht ik ook dit is zo ontzettend fake joh donder op ja ik trap daar dan dus niet
⏸️ ▶️ 35:42
in ik denk je heb je natuurlijk is dat het spel begrijp wel maar het was te makkelijk dit was te
⏸️ ▶️ 35:46
makkelijk in de hoop dat er al meteen eentje over de brug over de scheef zou gaan ja of over de
⏸️ ▶️ 35:51
brug zou komen over de brug zou komen ja dat hebben ze wel feilloos geknipt natuurlijk in
⏸️ ▶️ 35:55
een fragmentje waren vervolgens julia net niet helemaal op reageerde nee we hebben het wel eens
⏸️ ▶️ 36:00
gehad ook in in andere seizoenen over dat dat de productie dan net een stapje te ver gaat wat jij
⏸️ ▶️ 36:05
net zei iemand ligt al op de grond om het zomaar te zeggen en krijg dan nog een keer een trap na
⏸️ ▶️ 36:09
wat niet altijd nodig is omdat iemand al kapot gemaakt is door het programma maar ja dat hoe noemen
⏸️ ▶️ 36:15
we dat wouter kreeg ook een kampvuur beeld van een knuffelende julia en dat dat gezicht dat
⏸️ ▶️ 36:29
sprak boek delen wat die jongen die had het echt intens zwaar ja ik denk dat die enorm veel spijt
⏸️ ▶️ 36:37
heeft dat zij natuurlijk al eerder dat hij eigenlijk zich nu pas realiseert wat zij allemaal voor hem
⏸️ ▶️ 36:42
doet omdat hij issues heeft vertrouwen se issues ja en en nu bij deze beelden vond hij dat helemaal
⏸️ ▶️ 36:48
moeilijk nou vind ik nog wel ik had het niet verwacht maar ik vind het eigenlijk tot nu toe
⏸️ ▶️ 36:52
best een oké stel want ze zijn best wel netjes zeg wouter en julia ja absoluut ze doen het
⏸️ ▶️ 36:57
allebei heel goed ik vind haar echt naar bewonderings waardig netjes bedoel ze zij probeert hem wel te
⏸️ ▶️ 37:02
helpen maar is niet zo ja hoe zeg je dat ziekelijk zeg maar maar dan de andere kant op jaloers of
⏸️ ▶️ 37:09
zo dat is helemaal niet nee ze doet gewoon ze is eigenlijk gewoon heel kalm en ze wil er wel echt
⏸️ ▶️ 37:12
voor hem zijn maar doet gelukkig ook haar eigen ding ja vind ik mooi en ik ja en dat dat geknuffel
⏸️ ▶️ 37:18
ja nou ja weet je dat kan gebeuren ik had niet het idee dat wouter daar helemaal van in de war raakte
⏸️ ▶️ 37:22
maar het gaf hem nog wel het extra stapje dat hij eigenlijk dacht ja we hadden eigenlijk niet aan
⏸️ ▶️ 37:25
moeten beginnen dat bevestigde dit natuurlijk wel ja maar hij is denk ik niet een blinde paniek van
⏸️ ▶️ 37:29
dit wordt een relatie ik geloof niet dat hij dat nee hij zei wel naar het kampvuur dat hij dat
⏸️ ▶️ 37:33
iets bij hem overheerst de angst spanning en een kut gevoel dat was dat was wat er wat hoe hij uit
⏸️ ▶️ 37:39
het kampvuur kwam ja hij beseft zich inderdaad dat hij te lang heeft gewacht om haar te geven wat
⏸️ ▶️ 37:46
ze wil ja en dat zij nu ontdekt bij nieuws een flat gebouw nieuws waar ze graag in klimt dat dat
⏸️ ▶️ 37:52
ze dat wel kan krijgen ja dat klopt ja hij ik vind het zij is natuurlijk de nu het degenen die
⏸️ ▶️ 38:01
een beetje de de de randjes opzoek natuurlijk he met ik zou ik moet namelijk heel eerlijk zijn
⏸️ ▶️ 38:06
als ik daar zou zitten en ik zou deze beelden van mijn vriendin krijgen dan zou ik ook denken het
⏸️ ▶️ 38:12
moet nu afgelopen zijn want dit gaat de kant op die ik graag zou willen onderbreken zeg maar
⏸️ ▶️ 38:18
even ja toch wel waarom dan omdat het ja het is wel heel intiem zeg maar en je hebt nog je dit
⏸️ ▶️ 38:24
is zeg maar dag negen dus je hebt er nog vijf met nog een dream date als je halverwege de tijd op
⏸️ ▶️ 38:32
deze manier met iemand aan het knuffelen bent zegt dat je diegene wel heel erg leuk vindt en
⏸️ ▶️ 38:39
dat die een be dat je niet weet of doordat je deze kerel hebt ontmoet je eigen relatie het gaat
⏸️ ▶️ 38:45
overleven nou ik zou ook wel een ik zou wel slikken hoor eventjes ja en toch vind je dat niet
⏸️ ▶️ 38:52
helemaal want hij knuffelt vooral haar hij aait haar been hij geeft haar een kus wel ja klopt
⏸️ ▶️ 38:59
ze laat het toe maar zij doet daar niet heel erg actief aan mee zij zij laat zich dat wel
⏸️ ▶️ 39:03
overkomen en dat vind ik ook wel weer mooi want ja je bent daar ook voor de temptation om dat te
⏸️ ▶️ 39:07
ervaren zij is niet actief met hem bezig een actief daar ze laat zich wel gewoon een beetje
⏸️ ▶️ 39:12
ja hoe zeg je dat ze laat zich de aandacht wel gevallen ja en dat is niet zo dat ik vind dat
⏸️ ▶️ 39:17
zij een grens over gaat of zo maar voor als ik wat dat kan ik gewoon vrij feitelijk zeggen dat
⏸️ ▶️ 39:21
dat niet zo is maar stel nou dat ik daar had gezeten en dit waren de beelden van mijn vriendin dan
⏸️ ▶️ 39:27
zou ik weet je ik zou daar ja dat dat zit waarschijnlijk in mij maar ik zou hier niet
⏸️ ▶️ 39:31
zo goed op gaan er ging ook nog een connectie lampje aan waar hij trouwens vrij vlak op
⏸️ ▶️ 39:36
reageren vond ik maar nou ja hij hij vrat dat hij vrat dat gewoon heel de binnenvetter deze meneer dus
⏸️ ▶️ 39:42
hij gaat sporten hij vertelde tegen een iemand en hij gaat zich helemaal zomaar alle frustratie er
⏸️ ▶️ 39:47
uit sporten waarbij en daar werd hij natuurlijk ook nog op aangesproken door jamilla of ten minste
⏸️ ▶️ 39:57
die die werd die vertelde later in een fragmentje van en die sprak hem daar ook op aan van waarom
⏸️ ▶️ 40:03
heb je dit niet gezegd en hij vreet dat dus helemaal op en hij gaat sporten om maar die
⏸️ ▶️ 40:08
frustratie weg te kijken wat ik trouwens heel grappig van van het lampje is dat het dus gewoon een
⏸️ ▶️ 40:12
knipje zit onder het bed om dat lampje uit te doen maar hoe zetten ze hem aan dan dat voel ik is het
⏸️ ▶️ 40:17
dus dan iemand van de productie ik denk gewoon dat ja dus is er iemand onder het bed
⏸️ ▶️ 40:20
nee er zit waarschijnlijk een schakelaar in een in een controle kamer ergens of iets ergelijks
⏸️ ▶️ 40:28
maar ook gewoon een knipje van het lampje zelf en daarvan is waarschijnlijk gezegd deze moet je
⏸️ ▶️ 40:34
altijd aan laten staan of je zegt dat mag je niet maar ik vond het zo schattig dat het gewoon een
⏸️ ▶️ 40:39
lampje is met een touwtje dat dat dat heeft dan wel dat geeft hem wel weer aan wat voor kneuterige
⏸️ ▶️ 40:43
productie dit eigenlijk is maar hoe mooi is dat hij zo reageert en dat hij niet denkt ha ik zal
⏸️ ▶️ 40:48
als vraak nemen dat is anders in deze relatie hij is dus inderdaad bewust van wat er op het spel
⏸️ ▶️ 40:59
staat en hij wil dat niet kwijt hij wil hij weet dat die fout zat of fout tussen aanhangst he weet
⏸️ ▶️ 41:05
dat hij niet genoeg heeft gedaan om haar speciaal te laten voelen ja het was echt een leuke vrouw is
⏸️ ▶️ 41:11
hoor ik vind jullie absoluut ik ben niet van de vrouwen maar ik vind haar echt ja ik vind haar ook
⏸️ ▶️ 41:15
gewoon heel gewoon heel ontspannen ik weet niet ik vind haar gewoon een prettige heel kalm ja heel
⏸️ ▶️ 41:21
oké ja niet hysterisch nee gewoon heel neutraal ja ja en ook gewoon knap en ook hier gebeurde
⏸️ ▶️ 41:28
trouwens weer wat we vaker hebben gezien dit seizoen vrij gezellig die te dichtbij komen of te snel
⏸️ ▶️ 41:33
gaan want niels overladen haar met complimentjes dat maskertje dat maskertje ik dacht dat we zijn
⏸️ ▶️ 41:40
een bloed beauty tv afgezakt of zo maar dat vond ze dus ook eigenlijk niet oké nee want hij ging
⏸️ ▶️ 41:46
wel weer te snel en dat doen die vrij gezellig dus wel vaker dat is wel een dat zie je en dat
⏸️ ▶️ 41:51
voelt nep ja voelt gewoon net als dat armbandje wat aan donna werd gegeven dat je dat hoe haal je
⏸️ ▶️ 41:56
het in je hoofd weet je is in principe nog in een soort van de relatie ze heeft een armbandje van
⏸️ ▶️ 42:00
haar van haar vriend heeft ze inderdaad uit boosheid weggegooid wie denk jij dat jij bent dat jij dan
⏸️ ▶️ 42:05
even een nieuw armbandje kan geven dat dat tijdens dat kampvuur wel kan dragen zodat nico aan de
⏸️ ▶️ 42:09
overkant ziet ja ja maar ja en het is een het is inderdaad een mooie om nico totaal over de
⏸️ ▶️ 42:18
streef te halen op het moment dat hij natuurlijk haar gaat gezien met een ander armbandje ja dat
⏸️ ▶️ 42:23
zou wel echt ja ja wat vinden we van donna met jimmy of jimmy wat is hoe spreek je zijn naam
⏸️ ▶️ 42:29
gaat dat niet veel te snel nou ja dat is natuurlijk denk ik een beetje een soort van
⏸️ ▶️ 42:35
rebound ja tuurlijk maar daar gaat helemaal niks gebeuren volgens mij hoor dat ze zegt dat ze
⏸️ ▶️ 42:41
gevoelens heeft ja dat zegt ze wel maar ik nou laat ik heel eerlijk zijn ik voel het niet bij haar
⏸️ ▶️ 42:46
hoor ik zie het al helemaal niet het is een beetje stoer doen en ik denk dat het fijn is dat er
⏸️ ▶️ 42:52
iemand is die de aandacht heeft die zich wat hij drinkt zich natuurlijk niet op hij is er gewoon en
⏸️ ▶️ 42:57
dat is prima hij gaat geen maskerdjes geven hij geeft geen armbandjes weet je allemaal dat soort
⏸️ ▶️ 43:03
dingen doet hij niet het is een knappe jongen om te zien denk ik het is volgens mij is hij grappig
⏸️ ▶️ 43:07
door hij heeft ook in de kootjes die die voor de camera doet is het een hele aardse gezellige
⏸️ ▶️ 43:15
kerel ik zou hem zo uitnodigen voor een biertje volgens mij dus dan is het natuurlijk een fijn
⏸️ ▶️ 43:20
persoon om om je heen te hebben als je zelf natuurlijk gewoon in gruzelementen ligt want dat
⏸️ ▶️ 43:25
bedoel ze doet de heel stoer stoer over en ze praat er heel nuchter over oogenschijnlijk ja maar
⏸️ ▶️ 43:31
ondertussen ligt ze natuurlijk in duizend stukjes hebben hebben ze geen idee wat ze moet doen op
⏸️ ▶️ 43:35
het moment dat ze thuis komt en heeft een enorme beschermings lagen om zich heen gebouwd ja en
⏸️ ▶️ 43:40
zoet en dat wat je zegt dus heel stoer nou ik voel ik voel niet dat er hier iets op bloeit of
⏸️ ▶️ 43:44
zo nee maar goed je weet nooit hoe het loopt het kan ook zijn dat dat ze het gewoon doet vanuit
⏸️ ▶️ 43:48
wraak inderdaad bijvoorbeeld ja nee ik zie dat niet helemaal gebeuren ik zeg nee soms voelen
⏸️ ▶️ 43:53
het bij twee mensen dan denk je oh dit kan niet anders dan misgaan hier ontstaat iets maar dat
⏸️ ▶️ 43:57
heb ik eigenlijk bij helemaal niemand hoor nu ik heb bij geen enkele vrijgezel en en nou iemand dus
⏸️ ▶️ 44:03
die meedoet een deelnemer dat ik echt denk wow dit ja behalve misschien toch een beetje bij Julia
⏸️ ▶️ 44:08
maar ook niet per se heel erg hoor ik denk dat zij daar toch te nuchter voor is ik denk dat zij
⏸️ ▶️ 44:12
uiteindelijk ook gewoon weer terug naar wouter gaat ja dat weet ik zeker die twee gaan echt niet niet
⏸️ ▶️ 44:17
niet voor dit in ieder geval ja of er moet nog iets gebeuren de komende dagen weet het niet we weten
⏸️ ▶️ 44:21
het niet we hebben nog een bericht gekregen van nieuws die hier een beetje op aansluit want die
⏸️ ▶️ 44:26
vraagt zich af er is een kreun te horen in de intro wordt het zo langzamerhand niet eens tijd om een
⏸️ ▶️ 44:31
weddenschap achteraf te leggen over welke vrouw er kreunt in dus ja het was niet de intro maar
⏸️ ▶️ 44:39
zeg maar de de trailer van het nieuwe seizoen daar zat natuurlijk duidelijk een vrouw kreun in de
⏸️ ▶️ 44:45
Vlaamse variant die kreun is nooit te horen geweest in de Nederlandse variant van alle trailers dus
⏸️ ▶️ 44:50
dat is sowieso nog interessant maar er is dus een vrouwen kreun ik imiteer een vrouwen kreun
⏸️ ▶️ 44:56
ja ik hoor hem vaker hoor je die pijnlijke stilte ja die heb ik opgemerkt maar goed hij
⏸️ ▶️ 45:06
vroeg zich af is het niet tijd om een weddenschap achter af te sluiten over die kreun was oké het
⏸️ ▶️ 45:13
soort van wie is de mol en dan kijken of je alvast een hint kan vinden ja ja het was het was een
⏸️ ▶️ 45:18
vrouwen kreun we hebben een paar kandidaten natuurlijk Laura zou kunnen die het met Nico doet
⏸️ ▶️ 45:26
we zouden Donna met Jimmy Jimmy Donna laten kreunen Bert gaat denk ik geen vrouwen mee
⏸️ ▶️ 45:34
het bed in krijgen nee die vrouwen willen niet meer nee die precies zijn positie is aan het
⏸️ ▶️ 45:40
wankeren kunnen we rustig zeggen dan hebben we nog Shelly die het misschien alsnog maar dat
⏸️ ▶️ 45:45
zie ik daarvoor is F1 echt heeft te veel controle denk ik over het spel wat hij aan het spelen is
⏸️ ▶️ 45:51
en Nico klinkt wel ja meest aannemelijke dan wat die niet de kreun van Nico is dat Nico een dame
⏸️ ▶️ 45:59
fouten hormonen geslikt dat Nico een dame laat kreunen want hij acht zich vrij gezellig ja ja
⏸️ ▶️ 46:06
gaat maar gaat er zich ook zo gedragen denk je hij wil eigenlijk nog wel terug ja ja ik geloof
⏸️ ▶️ 46:13
dat eigenlijk ook niet ik denk nou ja het zou me wel verbazen ik zou wel een beetje ik zou
⏸️ ▶️ 46:17
teleurgesteld zijn in die kool wat ik ja ik als hij Laura laat kreunen ja maar dan zeg maar fysiek
⏸️ ▶️ 46:24
wil als hij zegt kreunen even leuk dat is wat anders gaat natuurlijk nooit doen nee dat zou me wel een
⏸️ ▶️ 46:29
beetje tegenvallen van hem ik geloof het haast niet want als hij zo ver gaat ja want hij voelt
⏸️ ▶️ 46:33
nu toch al dat hij dus een schoonfamilie waarschijnlijk de lanert wordt gestuurd en
⏸️ ▶️ 46:36
een noot meer ik denk niet dat hij nog verder gaat ik dat nee ik denk dat het de mooie is voor de
⏸️ ▶️ 46:41
instagram vraag voor volgende voor aankomende dinsdag poll wie denk je van wie denk jij nou
⏸️ ▶️ 46:47
als luisteraar en als instagram volger dat de kreun van wie is die kreun ik ben heel benieuwd
⏸️ ▶️ 46:56
laat wat ik denk ja ik ik weet het echt niet ik denk dat je denken is ook mijn beste aanname is
⏸️ ▶️ 47:02
dat het Nico is die iemand laat kreunen maar toch wat jij zegt mij ik weet het inderdaad niet of
⏸️ ▶️ 47:07
of dat gaat gebeuren dan moet er nog wel van donna's kant iets meer gebeuren voor de loop die
⏸️ ▶️ 47:11
op de delfine klimt en dat denk ik niet tot dat je ook dat doet oh ja of vien wat zegt hij nou
⏸️ ▶️ 47:17
erika over haar vientje of zo ja hij heeft sowieso hele interessante uitspraken ik vraag me zo zo af
⏸️ ▶️ 47:23
of die vrouw valt maar goed ja dat dicht dat dat had ik dat had ik heel erg bij hem dit is dus iets
⏸️ ▶️ 47:31
wat rond gaat ook op de interwebs en hij blijft zich daar maar tegen verdedigen en ik vind dat
⏸️ ▶️ 47:35
eigenlijk een soort van sneu maar ja oké nu we het er toch over hebben jou gingen jou gader natuurlijk
⏸️ ▶️ 47:41
ook jou zo hoe zeg je dat altijd in het hot pink in het hot pink ja ik heb dat gevoel inderdaad
⏸️ ▶️ 47:48
wel ook alleen ik mag het van mezelf niet meer in de podcast zeggen dat ik het bij ieder seizoen
⏸️ ▶️ 47:53
wel bij iemand heb gehad dat ik denk van zou je niet toch dat kan ook bij zijn het kan ook bij
⏸️ ▶️ 47:58
zijn zeker dat is er ook nog natuurlijk natuurlijk alle mogelijkheden ik denk dat nou goed ik weet
⏸️ ▶️ 48:04
het ook met een regenboog aan mogelijkheden oh joh meiken zijn net over nico de laan uitgestuurd
⏸️ ▶️ 48:13
we hebben vorige week we hebben toen met een spoiler waarschuwing dus misschien moeten we die nu op
⏸️ ▶️ 48:18
nieuw doen hadden wij informatie van onze research de reactie van verlen die nico heeft gezien in de
⏸️ ▶️ 48:23
bestelbus van het bedrijf van donnaars vader oh maar insinueert dat hij daar nog werkt onze
⏸️ ▶️ 48:30
research de reactie is groter dan verlen ja we zijn we zijn verdubbeld want ook de man van verlen
⏸️ ▶️ 48:36
heel goed dit ja ja ja ja heeft zich gemeld in de whatsapp en 06 20 15 15 29 06 20 15 15 29 en
⏸️ ▶️ 48:47
bart is op onderzoek uitgegaan op facebook bleek een gemeenschappelijke vriend te hebben met nico
⏸️ ▶️ 48:53
oh ja dat is al goede info maar het is ook het is belgië dus allemaal klein iedereen kent elkaar daar
⏸️ ▶️ 49:00
ontstaat de idee heb ik altijd boze mailtjes mogen naar arian hij is gaan kijken op het profiel
⏸️ ▶️ 49:06
van de vader van nico waarom zou je dat doen maar ja inderdaad bedankt dat je het gedaan hebt want
⏸️ ▶️ 49:11
er komt wel een leuke ontwikkeling goede research want de vader van nico blijkt ook chauffeur te
⏸️ ▶️ 49:16
zijn bij vleesgroothandel dus het zit in de familie kennelijk want dan als vader heeft ook een
⏸️ ▶️ 49:21
slagerij ja daar hebben we het over gehad dus nico brengt het vlees rond kennelijk kennelijk
⏸️ ▶️ 49:26
maar dat dat zit dus in de familie die familie brengt gewoon vlees rond maar dan is dus toch
⏸️ ▶️ 49:31
de vraag waar je op zondag aan het vlees snijdt bij wie bij wie maar het maakt vlees die aansnijden
⏸️ ▶️ 49:37
ja maar eigenlijk maakt het dus niks uit want dat zegt dus nog niks maar super leuk dat je de
⏸️ ▶️ 49:45
onderzoek hebt gestart onze research redactie is motherfucking brilliant en verdubbeld dus en
⏸️ ▶️ 49:50
verdubbeld kijk kosten en moeite zijn gespaard nog moeite zo bij de ja dat net al over de dinsdag
⏸️ ▶️ 49:57
polls elke week wat hebben we deze week gevraagd aan onze lieve luisteraars en luisteretters nou
⏸️ ▶️ 50:03
weer drie stellingen en jullie hebben weer massaal gestemd dus daar worden wij altijd heel erg blij van
⏸️ ▶️ 50:08
de eerste is een lapdance van joop puntje puntje puntje i'm in of ik sla even over ik sla toch
⏸️ ▶️ 50:19
even over ja maar ja nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee
⏸️ ▶️ 50:38
is toch leuk ja wat is genoeg te zien er is geluk en je mag ook af en toe een beetje aanraken volgens
⏸️ ▶️ 50:44
Want het doet dulfine ook toch. Ja ja zeker nou ja hoe is die computers niet van haar eigenlijk
⏸️ ▶️ 50:49
van die lapdance dan nee nee nee nee nee nee nee of we hebben hem nog niet gehoord. 무�in
⏸️ ▶️ 51:04
Ja, ik kom er nog op terug, heb ik gezegd.
⏸️ ▶️ 51:06
En jij?
⏸️ ▶️ 51:07
Ik?
⏸️ ▶️ 51:08
Nee, ja.
⏸️ ▶️ 51:09
Nee.
⏸️ ▶️ 51:10
Nee.
⏸️ ▶️ 51:11
Nee.
⏸️ ▶️ 51:12
Nee.
⏸️ ▶️ 51:13
Ik zie niet in wat ik bedoel.
⏸️ ▶️ 51:14
Het is ook niet dat ik er iets tegen heb, maar ik zie ook niet in waarom ik daar nou
⏸️ ▶️ 51:17
I'm in vind ik dan, dan sla ik liever even over.
⏸️ ▶️ 51:20
Ja, oké prima.
⏸️ ▶️ 51:21
En net als 79 procent van de stemmers trouwens, want die staan ook over, 21 procent zegt
⏸️ ▶️ 51:28
I'm in.
⏸️ ▶️ 51:29
Ik denk dat als je het aantal stemmers neemt en daar 21 procent van, dat Joop het best
⏸️ ▶️ 51:33
druk een middag heeft.
⏸️ ▶️ 51:34
Dus je weet dat hij tevreden kan zijn met deze huisvlag.
⏸️ ▶️ 51:37
Joop, je kan via ons in contact komen met Mike alsjeblieft.
⏸️ ▶️ 51:41
Rustig.
⏸️ ▶️ 51:42
Rustig, niet al te lang.
⏸️ ▶️ 51:43
Nee, niet al te snel.
⏸️ ▶️ 51:44
Nee, nee, nee.
⏸️ ▶️ 51:45
Dan de vraag met wie hoop jij dat Julia naar huis gaat.
⏸️ ▶️ 51:49
Het was tijd voor deze vraag, vond ik, gewoon met Wouter of met flatgebouw Niels?
⏸️ ▶️ 51:56
Gewoon met Wouter, toch?
⏸️ ▶️ 51:57
Dat hopen we toch allemaal?
⏸️ ▶️ 51:59
Absoluut.
⏸️ ▶️ 52:00
Ja, geen twijfel.
⏸️ ▶️ 52:01
Niet allemaal, kan ik je vertellen.
⏸️ ▶️ 52:02
20 procent zegt nee hoor, doe maar met flatgebouw Niels, 80 procent zegt gewoon met Wouter.
⏸️ ▶️ 52:08
Ik denk dat dat een bemoediging is.
⏸️ ▶️ 52:10
Ja.
⏸️ ▶️ 52:11
Als je deze Paul als Julia zijnde of Wouter zijnde ziet, en dat hebben ze gezien, dan
⏸️ ▶️ 52:19
is dit toch een bemoedigende uitslag.
⏸️ ▶️ 52:20
Ja.
⏸️ ▶️ 52:21
Ik vind, er zijn ieder seizoen wel van die koppels die het gewoon gunt, waarvan je denkt,
⏸️ ▶️ 52:26
vaak al aan het begin van het seizoen, maar ook gedurende het seizoen van, ik hoop dat
⏸️ ▶️ 52:30
jullie dit gewoon overleven, samen verder gaan, er sterker uit komen ook, en dat heb ik bij
⏸️ ▶️ 52:35
deze twee heel erg, dat ik denk, ik hoop dat ze leren, dat Wouter nu leert wat hij moet
⏸️ ▶️ 52:40
doen om Julia vast te houden, en dat Julia een nieuwe Wouter mee naar huis krijgt, en
⏸️ ▶️ 52:47
dat ze samen gewoon verder gaan in Groningen.
⏸️ ▶️ 52:49
Eens.
⏸️ ▶️ 52:50
Ik ook, en Hanneke zegt dat heel mooi, bij deze Paul schreef ze, er moet toch wel één
⏸️ ▶️ 52:59
koppel zijn om voor te routen, zoals dat dan heet, en dan, dat is kennelijk dat je
⏸️ ▶️ 53:03
heel blij bent en zo, aanmoedigd en zo, hartjes inderdaad, stuurt, en dat, nou ja, daar zijn
⏸️ ▶️ 53:10
we het denk ik over eens.
⏸️ ▶️ 53:12
Het is fijn dat je ook nog ergens het idee hebt dat de liefde overwint, hè?
⏸️ ▶️ 53:16
Nou echt wel, anders wordt het wel een heel treurig.
⏸️ ▶️ 53:19
Een treurige bedoening, inderdaad.
⏸️ ▶️ 53:20
Laatste Paul, die wisten we natuurlijk al dat hij zou komen, want er was een vraag over
⏸️ ▶️ 53:25
de bingo-kaart, want één van de vakjes op onze Temptation uit de bingo-kaart is, Evrain
⏸️ ▶️ 53:31
gaat te ver, en de vraag was inmiddels, is Evrain al te ver gegaan?
⏸️ ▶️ 53:36
Wij kwamen er zelf niet uit.
⏸️ ▶️ 53:38
Wij kwamen er zelf niet uit, de opties waren, ja, zeker, afstrepen, of nee, nog niet.
⏸️ ▶️ 53:43
Is Evrain al te ver gegaan?
⏸️ ▶️ 53:46
Ja, als je leest hoe ze het programma in zijn gegaan, wel ja.
⏸️ ▶️ 53:52
Het idee was dat er geen vrouw in de kamer zou komen, of een man in haar kamer, dus dan
⏸️ ▶️ 53:56
ja.
⏸️ ▶️ 53:57
Ja.
⏸️ ▶️ 53:58
Ja.
⏸️ ▶️ 53:59
Ja, ik vind het wel, ja, ik vind het nog steeds...
⏸️ ▶️ 54:01
Ik voel persoonlijk zelf dat er voor te ver gaan net iets meer nodig is.
⏸️ ▶️ 54:06
Ja, het is wel, als je die regels niet naleeft, inderdaad ga je formeel te ver, alleen het
⏸️ ▶️ 54:12
voelt nog niet zo.
⏸️ ▶️ 54:14
Maar waarom voelt het niet zo, want ik vind eigenlijk dat hij zich helemaal niet bezig
⏸️ ▶️ 54:16
had met zijn vriendin.
⏸️ ▶️ 54:17
Hij is alleen maar bezig met zijn eigen ding, behalve bij een kampvuur, die zegt, ja, ik
⏸️ ▶️ 54:20
ben wel erg onzeker.
⏸️ ▶️ 54:21
Ik vind dat helemaal niet geloofwaardig, want hij is de hele tijd bezig met emoties, met
⏸️ ▶️ 54:25
die Shelley.
⏸️ ▶️ 54:26
Weet je, hij is echt alleen maar met andere vrouwen bezig, ik vind niet dat hij bezig
⏸️ ▶️ 54:30
is met zijn vriendin.
⏸️ ▶️ 54:31
Dus ja, en dan ga je dus ook nog gewoon iemand in je kamer laten, ja, weet je, dan kun je
⏸️ ▶️ 54:35
zeggen, het is maar gewoon een ontbijtje en zo.
⏸️ ▶️ 54:37
Ja, nee.
⏸️ ▶️ 54:38
Afspraak is dat je dat niet doet, sta voor je relatie, hij staat niet voor zijn relatie,
⏸️ ▶️ 54:42
dat gevoel heb ik.
⏸️ ▶️ 54:43
Ja.
⏸️ ▶️ 54:44
Wat zegt onze luisteren?
⏸️ ▶️ 54:45
Dus voor jou zegt, jij zegt afstrepen.
⏸️ ▶️ 54:47
Ja.
⏸️ ▶️ 54:48
Jij zegt, Martin.
⏸️ ▶️ 54:49
Ik kan niet kiezen.
⏸️ ▶️ 54:50
Ja, ik had er ook moeilijk mee.
⏸️ ▶️ 54:52
Onze stemmers niet.
⏸️ ▶️ 54:53
Oh.
⏸️ ▶️ 54:54
69 procent vindt dat hij nog niet te ver is gegaan.
⏸️ ▶️ 54:57
Oké, dus het vakje blijft open.
⏸️ ▶️ 54:59
Dus het vakje blijft open.
⏸️ ▶️ 55:00
Alle mogelijkheid nog voor Evren om daar verandering in te brengen, zou ik zeggen.
⏸️ ▶️ 55:04
Er zijn nog een paar afleveringen.
⏸️ ▶️ 55:05
Er zijn nog een paar afleveringen te gaan, dus de bingo kaart blijft ook onveranderd,
⏸️ ▶️ 55:09
want ik heb niks gevonden afgelopen aflevering aan dingen die gebeurd zijn die afgestreept
⏸️ ▶️ 55:15
zouden moeten worden.
⏸️ ▶️ 55:16
Dus de bingo kaart die afgelopen woensdag op Instagram is verschenen, die is ook volgende
⏸️ ▶️ 55:22
week weer keurig geldig.
⏸️ ▶️ 55:24
Goed om te weten.
⏸️ ▶️ 55:25
Goed om te weten.
⏸️ ▶️ 55:26
En volgende week dan, dat lijkt ook weer spektakel te worden als we door vooruitblik
⏸️ ▶️ 55:30
mogen geloven.
⏸️ ▶️ 55:31
Voor zover we dat nog kunnen.
⏸️ ▶️ 55:32
Kunnen.
⏸️ ▶️ 55:33
Nou ja, we zaten er niet heel vaak naast.
⏸️ ▶️ 55:35
Nee, het valt dit seizoen mee.
⏸️ ▶️ 55:36
We zijn dit seizoen niet altijd voor de gek, we worden nog wel eens voor de gek gehouden
⏸️ ▶️ 55:39
met die vooruitblikken, dingen die dan lijken te gaan gebeuren en dan nooit meer iets van
⏸️ ▶️ 55:44
hoort.
⏸️ ▶️ 55:45
Maar in ieder geval krijgen we nog te zien dat er een ander meisje wacht op bed en maakt
⏸️ ▶️ 55:51
een opmerking over dat er in België een ander meisje nog wacht.
⏸️ ▶️ 55:54
Dus kennelijk is het toch niet bij die ene zoen gebleven, vijf jaar, vijf jaar geleden.
⏸️ ▶️ 56:00
Echt he?
⏸️ ▶️ 56:01
Vijf jaar geleden.
⏸️ ▶️ 56:02
Nee, ja, dit houdt gewoon nooit op.
⏸️ ▶️ 56:05
Niet vanzelf.
⏸️ ▶️ 56:06
Niet vanzelf.
⏸️ ▶️ 56:07
Waar haal je dit soort mensen van, hoe is het mogelijk dat je zo'n koppel vindt ergens.
⏸️ ▶️ 56:14
Week op week gaat dat verder.
⏸️ ▶️ 56:16
Ja, het is gewoon eindeloze stroom.
⏸️ ▶️ 56:18
En dat ze gewoon ook de behoefte voeden om het allemaal gewoon op tv te delen.
⏸️ ▶️ 56:21
Ik vind dat ook wel, kijk, je kunt daar het programma mee doen en je kunt je verleden
⏸️ ▶️ 56:24
gewoon bij het verleden laten.
⏸️ ▶️ 56:25
Je zou misschien in een beetje moeilijke woorden kunnen zeggen, nou goed, iemand is wel eens
⏸️ ▶️ 56:29
over de scheef gegaan, maar waarom moet alles zo open en bloot en inderdaad, wat we eigenlijk
⏸️ ▶️ 56:34
al aan het begin van deze aflevering zeiden, ja, komt daar dan inderdaad nog meer?
⏸️ ▶️ 56:38
Waarschijnlijk wel, ja.
⏸️ ▶️ 56:39
Maar waarom doe je dat ook?
⏸️ ▶️ 56:41
Waarom gooi je het allemaal zo open?
⏸️ ▶️ 56:43
Zet zij ook inderdaad dat hij vond dat Delphine zichzelf wel lul zet op nationale tv en daar
⏸️ ▶️ 56:47
heeft hij wel gelijk in.
⏸️ ▶️ 56:48
Jawel.
⏸️ ▶️ 56:49
Dat is andersom toch ook zo?
⏸️ ▶️ 56:50
Ja, ze doen het beide.
⏸️ ▶️ 56:51
Ja, ze doen het beide.
⏸️ ▶️ 56:52
Ja, en ik snap haar ergens ook wel, want ze kwam zo jaloers over en ze wilde haar eigen
⏸️ ▶️ 56:55
straatjes gewoon vegen, zeg maar, van, ik ben helemaal niet zo gek, maar inderdaad,
⏸️ ▶️ 57:00
dat wilde ik eigenlijk zeggen, ik vind haar ook niet gezond, maar sowieso, hoe Donna
⏸️ ▶️ 57:04
en hoe zij het programma begonnen, dacht ik ook, my god, wat ben je als vrouw je druk
⏸️ ▶️ 57:09
aan het maken?
⏸️ ▶️ 57:10
Nee, echt, ik zou dat met een vriend nooit zo doen, hey joh, als je vreemd gaat, doe
⏸️ ▶️ 57:14
dat lekker, zoek het lekker uit.
⏸️ ▶️ 57:16
Ja, weet je, als vrouw moet je daar vooral mij niet zo druk over maken, dat is niet
⏸️ ▶️ 57:19
gezond dat je dan alles in de gaten houdt over die kerel.
⏸️ ▶️ 57:21
Wacht even, jouw vriend mag vreemd gaan of is dat niet wat je zegt?
⏸️ ▶️ 57:23
Nou nee, nee, maar je kunt het toch niet, je kunt het niet tegenhouden door bovenop iemand
⏸️ ▶️ 57:26
te gaan zitten.
⏸️ ▶️ 57:27
Nee, dat is waar.
⏸️ ▶️ 57:28
Je houdt het nooit tegen.
⏸️ ▶️ 57:29
Nee, je houdt het nooit tegen.
⏸️ ▶️ 57:30
En waar is je zelfgespekt, weet je wel?
⏸️ ▶️ 57:31
Ik bedoel, come on.
⏸️ ▶️ 57:32
Ja.
⏸️ ▶️ 57:33
Je moet er vanuit gaan dat je vriend het niet doet.
⏸️ ▶️ 57:35
En als je het wel doet, dan is het gewoon sneu-suckel, zo klaar.
⏸️ ▶️ 57:40
Anders probeer je toch ook iets, als je dat daadwerkelijk moet temmen, wanneer stop je
⏸️ ▶️ 57:44
dan met temmen?
⏸️ ▶️ 57:45
Het moet natuurlijk een soort van zelfsprekend zijn dat je hem niet ergens anders insteekt,
⏸️ ▶️ 57:50
andersom trouwens, niet door iemand anders laat steken, ik bedoel, het gaat twee kanten
⏸️ ▶️ 57:54
op.
⏸️ ▶️ 57:55
Zeker.
⏸️ ▶️ 57:56
Dat zou een soort van normaal moeten zijn en als dat niet normaal blijkt te zijn, dan
⏸️ ▶️ 58:00
heb je een heel ander gesprek, maar het is een, ja, toch?
⏸️ ▶️ 58:03
En dan heb je ook een hele moeilijke relatie.
⏸️ ▶️ 58:04
Mijn god, waar ben je allemaal mee bezig, dat kost je toch veel te veel energie?
⏸️ ▶️ 58:07
Nee, dat klopt.
⏸️ ▶️ 58:08
Ben dan lekker jezelf, doe leuke dingen en als het leuk blijft, dan is het fijn en niet,
⏸️ ▶️ 58:11
ja, dan niet, dan neem je afscheid.
⏸️ ▶️ 58:12
En als dat vertrouwen er al zo niet is, dan moet je gewoon niet verder gaan met z'n
⏸️ ▶️ 58:16
vrienden.
⏸️ ▶️ 58:17
Dan heb je toch geen basis?
⏸️ ▶️ 58:18
Nee, klopt.
⏸️ ▶️ 58:19
Verder nog in die vrijplik, zagen we dat Julia even een gesprekje moet hebben met Niels,
⏸️ ▶️ 58:24
dus dat lijkt toch inderdaad wel alsof Niels toch iets te ver is gegaan met z'n vrienden.
⏸️ ▶️ 58:30
Nou ja, ze heeft het gesprek natuurlijk deze aflevering ook al, ze heeft het al tegen
⏸️ ▶️ 58:33
hem gezegd, of tegen hem, of tegen de camera, ze heeft het tegen de camera gezegd dat ze
⏸️ ▶️ 58:42
wel af en toe wat ver en snel vindt gaan, haar, zij blijft zeg maar dat ze zich wel
⏸️ ▶️ 58:49
realiseren.
⏸️ ▶️ 58:50
Juist.
⏸️ ▶️ 58:51
Dat is echt slim hoor, dat doet ze echt goed.
⏸️ ▶️ 58:54
En verder nog als laatste zat in die vrijplik dat de mannen tegen allerlei deuren gaan
⏸️ ▶️ 58:59
aanrammen.
⏸️ ▶️ 59:00
Ze krijgen niet nog een kampvuur, dus ik weet niet wat ze gaan zien, maar er gaat iets
⏸️ ▶️ 59:05
gebeuren waardoor die mannen over de zijk gaan.
⏸️ ▶️ 59:08
Ik ben wel heel benieuwd nu.
⏸️ ▶️ 59:09
Ik ook.
⏸️ ▶️ 59:10
Ik vond het niet zo'n hele goede vrijplik.
⏸️ ▶️ 59:12
Nou ik had wel het gevoel dat volgende week wel spectaculair kan worden, maar misschien
⏸️ ▶️ 59:18
zit dat...
⏸️ ▶️ 59:19
Nou ik zit denk ik nu er langzamerhand een beetje te wachten op de eerste die de natte
⏸️ ▶️ 59:24
lap naar binnen duwt, zeg maar, of pompende lakens helemaal, maar het mag voor mij nog
⏸️ ▶️ 59:31
wel een subtie...
⏸️ ▶️ 59:32
Dit is natuurlijk niet moreel verantwoord, wat ik nu zeg, maar dat begreven we niet.
⏸️ ▶️ 59:36
Het is een podcast over de T-Side, laten we wel weten.
⏸️ ▶️ 59:39
Maar ik geloof dat eigenlijk ook weer niet.
⏸️ ▶️ 59:41
Ik kan het me niet voorstellen.
⏸️ ▶️ 59:43
Wat?
⏸️ ▶️ 59:44
Dat dat uiteindelijk toch nog gebeurt, dat iemand echt zo op het schip gaat.
⏸️ ▶️ 59:46
Dat is de insinuatie in de Vlaamse trailer.
⏸️ ▶️ 59:49
Ja, de insinuatie zijn natuurlijk inderdaad altijd niet van de lucht, dus wat dat betreft.
⏸️ ▶️ 59:53
Maar we zeiden ook wel van als dit een montage-trucje is, dus op het moment dat die kreun die überhaupt
⏸️ ▶️ 59:59
niet plaatsvindt in het seizoen erin gemonteerd is, dan ben je wel af.
⏸️ ▶️ 01:00:03
Dat gaat wel echt ver.
⏸️ ▶️ 01:00:04
Dat gaat wel echt ver.
⏸️ ▶️ 01:00:05
Ja, eens.
⏸️ ▶️ 01:00:06
Maar ja, ik denk dat ik dus een beetje zit te wachten op een moment waarop de intimiteit
⏸️ ▶️ 01:00:11
wat groter wordt tussen de kandidaten.
⏸️ ▶️ 01:00:13
Dat bijvoorbeeld een Donna opeens wel heel intiem met Jimmy ligt, dat de spanning wat
⏸️ ▶️ 01:00:20
meer die kant op gaat.
⏸️ ▶️ 01:00:21
Ik ken nu de psychologische trucjes ofzo, ik heb volgens mij al drie afleveringen het
⏸️ ▶️ 01:00:27
idee dat we alles wel hebben gehad, en daarna wordt het toch weer beter.
⏸️ ▶️ 01:00:29
Ja, en toch zit het niet alleen in de kandidaten, maar ook in die vragencellen.
⏸️ ▶️ 01:00:33
Welke vragencel zien we achter wij de kans groot dat die inderdaad ook met iemand naar
⏸️ ▶️ 01:00:38
bed gaat?
⏸️ ▶️ 01:00:39
Nou, Jimmy.
⏸️ ▶️ 01:00:40
Ja, dat houdt dus wel van Donna.
⏸️ ▶️ 01:00:42
Dat denk ik wel.
⏸️ ▶️ 01:00:43
Ja, het houdt wel van Donna af, maar dat is wel de enige die die stap zouden kunnen zetten.
⏸️ ▶️ 01:00:48
Ja, zo bedoel ik.
⏸️ ▶️ 01:00:49
Niels.
⏸️ ▶️ 01:00:50
Ik denk wel dat ik het wel met Julia zou doen.
⏸️ ▶️ 01:00:51
Ja, ja, ja.
⏸️ ▶️ 01:00:52
Maar dat gaat Julia niet doen.
⏸️ ▶️ 01:00:53
Dat kan ik niet voorstellen.
⏸️ ▶️ 01:00:54
Nogmaals de vragencel.
⏸️ ▶️ 01:00:55
En dan de, ik denk.
⏸️ ▶️ 01:00:56
Shelly niet.
⏸️ ▶️ 01:00:57
Shelly niet?
⏸️ ▶️ 01:00:58
Nee.
⏸️ ▶️ 01:00:59
Nee, want zij vindt hem echt niet zo leuk.
⏸️ ▶️ 01:01:00
Dat geloof ik niet.
⏸️ ▶️ 01:01:01
Jij denkt niet dat Shelly denkt, nou, als ik de kleine Efra in een hand kan geven, dan
⏸️ ▶️ 01:01:03
doe ik het?
⏸️ ▶️ 01:01:04
Ja, nee, nee, want ik vond haar ook heel berekenend aan haar tafeltje zitten toen en wat quotejes
⏸️ ▶️ 01:01:19
geven van oh, we klikken wel heel leuk, zodat ze wist die quotejes komen dan ook aan bij
⏸️ ▶️ 01:01:22
de andere kant.
⏸️ ▶️ 01:01:23
Ik geloof haar niet.
⏸️ ▶️ 01:01:24
Nee, nee, nee.
⏸️ ▶️ 01:01:25
Maar ze vinden het wel leuk om het een beetje te voeden, maar zij wil gewoon een kerel
⏸️ ▶️ 01:01:28
en dat is hij.
⏸️ ▶️ 01:01:29
Ja, sorry.
⏸️ ▶️ 01:01:30
Het is een aardige gast, maar het is niet de vent die zij zoekt.
⏸️ ▶️ 01:01:32
Dat geloof ik niet.
⏸️ ▶️ 01:01:33
Dat ze het nodig heeft.
⏸️ ▶️ 01:01:34
Nee, ja, want zij zit daar niet voor de seks.
⏸️ ▶️ 01:01:35
Zij zit er ook voor een relatie.
⏸️ ▶️ 01:01:36
Ja, seks kan ook, maar.
⏸️ ▶️ 01:01:37
Ja, dat zegt, ja.
⏸️ ▶️ 01:01:38
Nee, maar je gaat niet zomaar met iemand naar bed.
⏸️ ▶️ 01:01:40
Dat doe je zelfs niet.
⏸️ ▶️ 01:01:41
Zeker niet op tv.
⏸️ ▶️ 01:01:42
Juist.
⏸️ ▶️ 01:01:43
Dat geloof ik niks van.
⏸️ ▶️ 01:01:44
Maar er is ook nog wel een soort van, dat doe je niet voor het programma, dat kan me niet
⏸️ ▶️ 01:01:49
voorstellen.
⏸️ ▶️ 01:01:50
Dat zou ik heel erg vinden.
⏸️ ▶️ 01:01:51
Ik denk wel dat de helft van de koppels zeg maar, als die eenmaal zo ver zijn, dat die daar
⏸️ ▶️ 01:01:55
wel makkelijker toe aan te zetten zijn, dus dat maakt bijvoorbeeld de kans dat Donna toch
⏸️ ▶️ 01:02:02
ergens behoefte aan heeft of zo, of eruit wil batsen.
⏸️ ▶️ 01:02:04
De frustratie.
⏸️ ▶️ 01:02:05
Ja.
⏸️ ▶️ 01:02:06
Het zal Delphine ook nog wel kunnen dan.
⏸️ ▶️ 01:02:09
En Joop, misschien toch met Delphine.
⏸️ ▶️ 01:02:12
Ja, dat denk ik ook niet.
⏸️ ▶️ 01:02:13
Ja, ik denk dat dat meer een spelletje is ook van hem, toch?
⏸️ ▶️ 01:02:15
Ja, dat zou heel goed kunnen.
⏸️ ▶️ 01:02:16
Ja, denk je wel?
⏸️ ▶️ 01:02:17
Ja.
⏸️ ▶️ 01:02:18
Nee, dat het een spelletje is.
⏸️ ▶️ 01:02:19
Ja, dat denk ik wel.
⏸️ ▶️ 01:02:20
Want hij zegt ook afvientje en zo.
⏸️ ▶️ 01:02:21
Ik vind het toch schattig, maar dat is gewoon als knep.
⏸️ ▶️ 01:02:24
Ja.
⏸️ ▶️ 01:02:25
Maar goed.
⏸️ ▶️ 01:02:26
We zijn nu voluit aan het speculeren, laten we gewoon inderdaad even afwachten.
⏸️ ▶️ 01:02:29
Nee, laten we dat vooral helemaal niet doen.
⏸️ ▶️ 01:02:31
Ik vind het heerlijk om lekker te speculeren.
⏸️ ▶️ 01:02:33
Toch?
⏸️ ▶️ 01:02:34
Ja, nee, ik denk dat er niet heel veel verder mee komen.
⏸️ ▶️ 01:02:36
Nee, dat niet.
⏸️ ▶️ 01:02:37
Maar het is wel leuk om van tevoren even te kijken waar je uitkomt.
⏸️ ▶️ 01:02:41
Dus allereerst aankomende week in de dinsdag poll, stem volgen ons op Instagram en laat
⏸️ ▶️ 01:02:46
ons weten van wie jij denkt dat de vrouwelijke kreun is in de Vlaamse trailer.
⏸️ ▶️ 01:02:52
Is deze opdracht?
⏸️ ▶️ 01:02:53
Ik vind het een ingewikkelde vraag, maar ik denk dat mensen het wel begrijpen.
⏸️ ▶️ 01:02:56
Wij hebben hele slimme luisteraars.
⏸️ ▶️ 01:02:58
Dus volg ons sowieso daar, laat weten wat je opvalt, wat je van ons vindt.
⏸️ ▶️ 01:03:03
Als je wil bijdragen aan de Research Redactie, dan kun je natuurlijk ook kijken bij ons
⏸️ ▶️ 01:03:07
recht.
⏸️ ▶️ 01:03:08
We hebben ook een paar
⏸️ ▶️ 01:03:11
stempjes, leuk audio berichtjes zoals Nelleke deed op 06 20 15 15 29.
⏸️ ▶️ 01:03:16
06 20 15 15 29.
⏸️ ▶️ 01:03:17
06 15 15 29.
⏸️ ▶️ 01:03:18
Met nog een 20 ertussen.
⏸️ ▶️ 01:03:19
20 15 15 29.
⏸️ ▶️ 01:03:20
Zeker.
⏸️ ▶️ 01:03:21
Wij gaan nog even door in de extra lange.
⏸️ ▶️ 01:03:24
Meike is een drukbezet vrouw, dus die moet er helaas vandoor, maar super fijn dat je
⏸️ ▶️ 01:03:29
er bij was.
⏸️ ▶️ 01:03:30
Ik vond het heel leuk.
⏸️ ▶️ 01:03:31
Ik vond het weer heel leuk met jullie.
⏸️ ▶️ 01:03:32
Dank jullie wel.
⏸️ ▶️ 01:03:33
Je krijgt van ons de enige echte exclusieve Het Kampvuur aansteker voor je bijdrage.
⏸️ ▶️ 01:03:40
Wil je die ook hebben, dan vind je een linkje in de show notes of volg ons op Patreon.com
⏸️ ▶️ 01:03:46
slash Het Kampvuur.
⏸️ ▶️ 01:03:47
Word open relationist, dan kun je mee naar de extra lange afleveren versie van deze aflevering
⏸️ ▶️ 01:03:52
van de podcast.
⏸️ ▶️ 01:03:53
Nog meer podcast.
⏸️ ▶️ 01:03:54
Nog meer Martin en Arjan.
⏸️ ▶️ 01:03:55
Je moet er maar zin in hebben.
⏸️ ▶️ 01:03:56
En als je dat twee maanden doet, krijg je hem ook.
⏸️ ▶️ 01:03:58
Dus kijk even op de site hetkampvuur.com slash aansteker als je hem wil zien, want hij
⏸️ ▶️ 01:04:03
is prachtig.
⏸️ ▶️ 01:04:04
Hij is echt heel tof.
⏸️ ▶️ 01:04:05
Tot volgende week!